Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

foodpanda introduce 3 functionalitati noi in aplicatie

Platforma de comenzi si livrari rapide foodpanda Romania anunta, intr-un comunicat de presa, integrarea a trei noi functionalitati in aplicatie: comanda de grup (ce permite ca mai multi utilizatori sa se alature aceleiasi comenzi), tips pentru livrator (posibilitatea de a oferi bacsis pentru livratori direct din aplicatie) si sectiunea de recompense (rewards) pentru utilizatori.

Functionalitatea comanda de grup poate fi accesata din pagina dedicata fiecarui restaurant listat in cadrul platformei, prin butonul Incepe comanda de grup. Ulterior, utilizatorul care initiaza comanda trimite link-ul generat de platforma colegilor de birou sau prietenilor, invitandu-i sa se alature grupului. Astfel, fiecare persoana isi poate adauga preparatele preferate in cos, inainte de checkout. Dupa plasarea comenzii, functionalitatea ofera un rezumat cu totalul de plata al fiecarui utilizator, pentru produsele comandate independent. ACeasta optiunea este disponibila doar pentru comanda in cadrul aceluiasi restaurant si nu exista un numar maxim de persoane care se pot alatura unei comenzi. Dintre aplicatiile de food delivery care reunesc oferta mai multor restaurante, foodpanda este singura platforma de pe piata locala care are disponibila aceasta optiune, in prezent.

In ceea ce priveste functionalitatea tips pentru livrator, aceasta este activa pentru comenzile achitate online de la restaurantele si magazinele care livreaza prin flota de livratori foodpanda. Suma pe care utilizatorii o pot oferi bacsis livratorilor porneste de la 3 lei si nu are o limita maxima, putand fi setata din pagina de Checkout a comenzii.

Totodata, compania a lansat si sectiunea de rewards (recompense) in aplicatia mobila, parte din programul de fidelitate desfasurat de foodpanda, cu o componenta de gamificare. Astfel, cu fiecare comanda plasata, utilizatorii castiga puncte in baza insignelor acumulate: de exemplu, insigna Shopaholic (pentru 2 comenzi din categoria Shops) sau insigna Cashless Pro (pentru 2 comenzi cu plata online). Ulterior, aceste puncte pot fi transforma in vouchere valorice garantate din Magazinul de recompense al aplicatiei.

„Continuam sa dezvoltam noi functionalitati in cadrul platformei, menite sa simplifice procesul de comanda al utilizatorilor nostri si a le oferi cea mai buna experienta, atunci cand aleg serviciile foodpanda. Astfel, fie ca se afla la birou, la scoala sau la o petrecere, odata cu introducerea optiunii de comanda de grup, clientii foodpanda nu trebuie sa isi mai faca griji ca omit vreun preparat atunci cand comanda pentru alta persoana. Totodata, daca vor sa ofere tips pentru livratori o pot face foarte usor in cadrul platformei, daca aleg sa faca plata comenzii online, fara a mai avea grija banilor cash la momentul livrarii comenzii. In plus, fiecare comanda le poate aduce puncte si insigne pe care orice fan foodpanda trebuie sa le colectioneze si care le vor aduce reduceri garantate in Magazinul de recompense al aplicatiei, o premiera pentru o platforma de food delivery in Romania”, a declarat Andreea Petrisor (Managing Director foodpanda Romania).

Leave a reply