Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Cum revolutioneaza TikTok calatoria de cumparare

Ti s-a intamplat sa vezi un clip video pe TikTok si apoi ca cauti si sa cumperi produsul prezentat acolo? Fenomentul „TikTok made me buy it” (in traducere, „TikTok m-a determinat sa-l cumpar”) a determinat cresterea vanzarilor a numeroase produse, de la cosmetice si imbracaminte, pana la produse de curatenie si pentru casa, citim pe tiktok.com. In plus, numerosi retaileri chiar au sectiuni #TikTokMadeMeBuyIt in magazinele lor online, pentru a-i directiona pe cumparatori fix spre produsele vazute in aplicatie.

De ce este TikTok o asemena forta online? Raspunsul este comertul comunitar, asa-numitul marketing „creator-driven word-of-mouth”: utilizatorilor li se arata clipuri video bazate pe interesele lor, inclusiv unele care promoveaza anumite produse de brand, iar acestia su incredere in creatorii de continut care le promoveaza si sunt dispusi sa achizitioneze ce vad pe platforma. Majoritatea utilizatorilor se distreaza urmarindu-le si spun ca reclamele de pe TikTok sunt mai distractive, comparativ cu cele ale competitiei.

TikTok se pozitioneaza, prin urmare, drept un jucator puternic in peisajul e-commerce. Recent, la evenimentul TikTok World, platforma sociala a introdus instrumente noi si face un push mare in zona de e-commerce (dupa parteneriatul cu Shopify), incercand sa convinga afacerile sa investeasca in reclame platite: marketingdive.com anunta ca printre aceste tool-uri se numara unele care sa ajute brandurile sa gaseasca usor creatorii de continut, sa masoare mai bine rezultatele campaniilor cu influenceri si sa marcheze clar continutul platit.

E-commerce-ul a crescut cu 27,6% in 2020 si se estimeaza ca anul acesta cresterea va fi de 14,3%, iar brandurile care vor sa creeze o conexiune cu publicul-tinta pot face asta cu succes pe TikTok. Comertul comunitar de aici difera de celelalte modele de comert, care transmit informatii potentialilor clienti, nu interactioneaza cu ei si nu ii incurajeaza sa creeze continut distractiv.

Leave a reply