Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum obtii mai multi abonati la newsletter si mai multe vanzari cu un pop-up roata norocului?

formular-abonare-roata-norocului

 

Sa recunoastem, sa convingi multi oameni sa se aboneze la newsletter nu este chiar atat de simplu. O lista de cateva sute ori mii abonati nu se construieste asa … peste noapte. Iar daca ai un business online, nu conta pe faptul ca vizitatorii se vor inscrie singuri la formularul din footer site sau la clasicul pop-up de abonare in care le promiti, sec: noutati! De fapt, un studiu Sumo arata ca in medie doar 1,95% aleg sa se inscrie singuri la newsletter.

Un procent opt-in deloc incurajator. Totusi, fiecare business are nevoie de email marketing in strategia de promovare pentru a comunica eficient cu potentialii clientii si a-i fideliza pe cei existenti. In plus, email-ul este mai personal si iti permite sa stabilesti o legatura mai stransa cu abonatii, fata de unele reclame Google si Facebook care par fade si nu reusesc sa redea mesajul intr-o nota potrivita. Si atunci care ar fi solutia pentru a atrage mai multi abonati la newsletter?

Inlocuieste formularul clasic de abonare, cu un pop-up spin-to-win

Da, dupa cum am vazut in paragrafele anterioare, formularul clasic de abonare la newsletter nu mai este suficient si are o rata extrem de mica de succes fiind invechit si neinteresant. Solutia pentru a creste rata de captare de noi abonati la newsletter este evident inlocuirea formularului clasic cu unul mai atractiv si mai interesant pentru vizitatori, cum ar fi formularul de abonare tip roata norocului.

Formularul de inscrire la newsletter tip roata norocului, denumit si wheel of fortune sau spin-to win este captivant atat din punct de vedere vizual, cat si din punct de vedere al beneficiilor. In plus, fiind de tip gaming, reuseste perfect sa ofere o experienta completa de entertainment vizitatorilor. Si cel mai important, spre deosebire de formularul clasic, cel cu roata norocului creste inscrierile la newsletter cu pana la 131% (sursa).

pop-up-abonare-roata-norocului

Activeaza un flow de welcome emails dupa abonare

Odata ce ai activat in site formularul de abonare roata norocului, nu te opri aici. Faptul ca vei creste inscrierile la newsletter nu inseamna vei avea vanzari pe banda rulanta imediat. E nevoie sa continui comunicarea cu proaspetii abonati activand un flow de minim 2 email-uri automate. 

Spre exemplu, in primul email ii trimiti abonatului voucherul castigat, iar in al doilea ii reamintesti ca este inca disponibil, daca acesta nu a comandat. Iata un cum arata un astfel de flow de 2 email-uri automate dupa abonare, creat cu schema logica intuitiva din platforma de email marketing NewsMAN:

flow-email-uri-automate-roata-norocului

Analizeaza si imbunatateste performanta email-urilor automate

Dupa cateva zile, acceseaza sectiunea segmente din platforma de email marketing pe care o folosesti pentru a vedea cati abonati noi ai acumulat si respectiv, cati clienti noi ai in urma activarii formularului de abonare roata norocului. De asemenea, mergi la rapoartele de perfomanta din cadrul automatizarii creat pentru flow de email-uri automate in urma abonarii prin pop-up-up spin to win si vezi care sunt cifrele.

Iata un exemplu de astfel de rapoarte pentru formularul roata norocului in platforma NewsMAN:

rapoarte-automatizari-roata-norocului

Analizeaza si vezi ce variante au avut mai mult succes, iar in functie de rezultate ajusteaza continutul email-urilor automate si variantele de castig pentru a avea mai mult impact pe viitor.

In exemplul de mai sus, transportul gratuit, 10 lei discount și  voucher de 10% reducere au avut multe deschideri si click-uri. In schimb, voucherul de 5% a avut ceva deschideri, dar 0 click-uri. Daca in 2 saptamani discount-ul de 5% nu are rezultate, il poti schimba cu unul neprocentual, valoric.

Verifica apoi care este situatia cu abonatii care au primit voucher si nu au comandat si incearca sa ii contactezi pentru a afla mai mult despre interesele lor de shopping. Astfel, poti ajusta continutul viitoarelor campanii conform nevoilor lor. Continutul relevant, se va traduce in scurt timp in mai multe conversii.

Cuvinte de final si bonus tips 

Rapoartele arata o crestere a numarului de abonari si de vanzari in cazul folosirii unui pop-up de abonare roata norocului in detrimentul formularului static clasic. Surprinde-ti vizitatorii si clientii cu un astfel de pop-up spin to win. 

Bonus tip 1: Maximizeaza conversiile de Valentine’s Day sau alt eveniment, ex. Black Friday ajustand tematic formularul roata norocului

Exemplu de formular spin to win de Valentine’s Day:

pop-up-abonare-newsletter-valentines-day

Bonus tip 2: Adauga si un countdown in newsletter pentru a mari rezultatele campaniilor de marketing sezoniere sau legate de evenimente de shopping.

countdown-valentines-day

Speram sa iti fie de folos informatiile din articol si te invitam sa testezi chiar acum solutiile propuse pentru cresterea naturala a listei de abonati si maximizarea conversiilor

Pop-up-ul de abonare roata norocului, flow-ul de email-uri automate si countdown timer-ul prezentate mai sus le poti crea rapid in platforma de email marketing NewsMAN.

Despre Florina Coca

Marketing Manager at newsman.com (email marketing platform)

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] din elementele jocurilor pentru a creste interactivitatea. Testele, concursurile, tombolele, roata norocului, insignele sau acumularea de beneficii/puncte sunt toate mecanisme prin care poti starni spiritul […]

Leave a reply