46% dintre cumparatorii online britanici se simt coplesiti de magazinele digitale
In Marea Britanie, 46% dintre cumparatorii online se simt coplesiti de cantitatea de optiuni si informatii de pe website-urile e-commerce, citim pe ecommercenews.eu. Si 1 din 5 cumparatori spune ca nu mai cumpara nimic daca ii apare un pop-up imediat ce intra pe un site. Asta a descoperit raportul „The Intent Gap”, realizat de Made With Intent, care analizeaza diferenta dintre ceea ce isi doresc cumparatorii online si experienta pe care o au la cumparaturi. Chestionarul a fost realizat pe un esantion de 2.000 de cumparatori online din tara amintita.
Conform raportului, 63% dintre cumparatori considera ca site-urile de comert electronic folosesc tactici neadecvate sau manipulatoare pentru a influenta deciziile de cumparare. Majoritatea comerciantilor cu amanuntul se bazeaza pe informatii precum timpul petrecut pe site sau numarul de pagini vizualizate, pentru a declansa ferestre pop-up, mesaje legate de stocul limitat sau e-mailuri. Dar aceste tactici si calatoria clientului nu au legatura: faptul ca un vizitator se afla pe o anumita pagina nu inseamna neaparat ca se afla intr-o anumit etapa de achizitie.
In consecinta, 76% dintre cumparatori spun ca experienta lor s-ar imbunatati daca ar primi informatiile potrivite la momentul corect. Acest lucru i-ar determina si sa cumpare ceva din acel magazin online. Utilizarea datelor in timp real despre comportamentul clientelar ar ajuta comerciantii sa stie cand sa declanseze ferestre pop-up, cu rate de succes mai mari.
„Nu exista nicio reteta secreta. Cu cat avem un comportament mai natural, cu atat cream mai mult impact. In comertul electronic, asta inseamna sa renunti la tacticile generice concepute pentru toata lumea, dar care ii afecteaza doar pe cativa. Inseamna sa asculti si sa raspunzi oamenilor. La fel ca in viata reala”, a transmis David Mannheim (CEO Made With Intent).
Leave a reply