Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum masoara Nespresso impactul online al magazinelor fizice


Nespresso a observat ca, de fiecare data cand deschide o cafenea-butic, cresc comenzile online in aceeasi regiune geografica. Acest efect pe care il au locatiile fizice asupra vanzarilor digitale a determinat compania sa deschida recent al 39-lea butic propriu, in University Village Mall din Seattle, anunta adexchanger.com.

Locatia moderna include o zona unde iti poti comanda cafea si la fata locului poti admira aparate Nespresso si descoperi toate versiunile disponibile de capsule pentru acestea. O mana dintre vizitatorii care trec pragul locatiei fizice cumpara un espressor, in timp ce altii il cumpara ulterior, de pe Internet.

„Unul dintre principalele lucruri de care ne-am dat seama prin intermediul datelor noastre este ca cel mai bun client face cumparaturi omnichannel. Clientii cei mai implicati, are au cea mai mare valoare pe termen lung, experimenteaza brandul in multe feluri”, explica Jessica Padula (VP of Marketing & Head of Sustainability, Nespresso).

Buticurile multiplica eficient eforturile de marketing ale companiei. In Statele Unite, Nespresso isi vinde produsele in buticuri, pe website-ul e-commerce propriu, pe Amazon si in alte locatii fizice (ca Macy’s si Williams-Sonoma). Deci cu cat intelege mai bine cum se influenteaza vanzarile de pe un canal alegerile clientilor pe altul, cu atat isi poate ajusta investitiile si isi poate valida planurile pentru urmatorul butic.

Daca retailerii traditionali analizeaza numarul de produse vandute/metru patrat de magazin offline, Nespresso nu analizeaza doar KPI-urile legate de vanzarile din buticuri, ci si un tip de media mix modeling (MMM) + multi-touch attribution (MTA): primeste rapoarte trimestriale (nu anuale) de la Analytic Partners si foloseste datele aflate pentru a le aplica in trimestrul urmator. Nespresso s-a chinuit timp de aproape un an sa creeze feed-urile de date potrivite, iar faptul ca a trecut de la un MMM anual la unul trimestrial a ajutat compania sa aiba o cominicare mai eficienta intre echipele de finante si marketing.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply