Dick’s Sporting Goods are o abordare holistica a platilor online si offline
Inainte de pandemie, strategia de plati a companiei Dick’s Sporting Goods era diferita, in functie de canalele de vanzare si echipele implicate in administrarea acestora, citim pe retailbrew.com. In urma unui efort major de modernizare a platformei sale e-commerce, compania a inceput sa se gandeasca mai holistic la modul in care clientii proprii cumpara si platesc produsele sportive, a explicat Chelsea Leenhouts (Director of Product Management & Design, Dick’s Sporting Goods), la conferinta Endless Aisle Live (din New York).
Aceasta a explicat ca acum retailerul abordeaza strategic platile clientelare: acestea sunt centralizate din punct de vedere tehnic, operational si organizatoric, astfel incat sa poata servi intregul ecosistem omnichannel. Dick’s Sporting Goods vinde online si offline produse sportive in SUA, Canada, Hong Kong si China.
Noua echipa centralizata lucreaza indeaproape cu departamentele responsabile de fiecare canal de vanzare, cele de marketing si de loialitate, cu scopul de a implementa mai rapid caracteristici noi si a reduce costurile. Dick’s Sporting Goods a identificat astfel decalajele dintre impozitele estimate si taxele e-commerce reale, care ajuta acum compania sa nu mai piarda anual milioane de dolari.
Chelsea Leenhouts a subliniat si inovatiile recente legate de plata pe care le-a implemtat retailerul de produse sportive, cum ar fi finantarea la cerere prin aplicatii de tip Buy Now, Pay Later/BNPL. Aceasta a explicat ca este important ca vanzatorii cu amanuntul sa inteleaga ce atitudine au diferitele segmente de consumatori despre acest tip de plati, astfel incat sa poata explica existenta acestor optiuni inca de la inceputul calatoriei clientelare, nu doar la checkout.
Leave a reply