Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Commerce Innovation Summit 2024: Google Pay si Apple Pay influenteaza considerabil valoarea tranzactiilor


NETOPIA Payments a organizat recent prima editie a conferintei Commerce Innovation Summit, un eveniment dedicat industriei e-commerce care se doreste a fi anual. Si transmite, intr-un comunicat de presa, ca summitul a avut in prim-plan inteligenta artificiala (AI) si modalitatile in care aceasta poate ajuta industria e-commerce, de la optimizarea experientei utilizatorului (UX/UI), pana la ultimele tehnologii in materie de plati si personalizare. Evenimentul a reunit lideri din industrie, care au discutat despre tendintele actuale si solutiile esentiale pentru succesul magazinelor digitale.

Ce s-a discutat la evenimentul care a gazduit 6 paneluri de discutii si 2 prezentari:

  • Horia Grozea (Sales & Business Development Director, NETOPIA Payments) a discutat despre importanta optimizarii platilor online, in contextul Black Friday – conform statisticilor datele NETOPIA Payments privind utilizarea solutiilor de plata digitala, Google Pay si Apple Pay au un impact considerabil asupra cresterii valorii tranzactiilor; utilizatorii Google Pay au o valoare medie a tranzactiei cu 27,79% mai mare, iar cei ai Apple Pay cu 11,12% mai mare fata de alte metode de plata, ceea ce confirma rolul portofelelor digitale in cresterea conversiilor

  • Radu Ionescu (MASTERCARD) a prezentat solutia Click to Pay, care le ofera utilizatorilor posibilitatea de a finaliza achizitiile fara a mai fi nevoiti sa-si introduca datele cardului; Click to Pay se aliniaza tendintelor de automatizare si de securitate, raspunzand nevoilor comerciantilor de a oferi clientilor o experienta de plata fluida si fara effort
  • Alina Zelezneac (iSense Solutions) a facut o analiza detaliata a comportamentelor de cumparare online, pe baza unui studiu care a descoperit ca smartphone-ul s-a consolidat ca principal canal de vanzare, iar un proces de plata sigur si usor a devenit un factor-cheie pentru fidelizarea clientelara; piata e-commerce din Romania a crescut cu 10% YoY, in 2024, iar 63% dintre respondenti fac cumparaturi online lunar sau mai des, comparand cu precadere imbracaminte si incaltaminte (92%) IT&C, electronice si electrocasnice (91%), produse farmaceutice (84%) si FMCG (83%)

Evenimentul a fost transmis live pe pagina de Facebook a NETOPIA, iar inregistrarea integrala poate fi vizionata aici.

Leave a reply