Commerce Innovation Summit 2024: Google Pay si Apple Pay influenteaza considerabil valoarea tranzactiilor
NETOPIA Payments a organizat recent prima editie a conferintei Commerce Innovation Summit, un eveniment dedicat industriei e-commerce care se doreste a fi anual. Si transmite, intr-un comunicat de presa, ca summitul a avut in prim-plan inteligenta artificiala (AI) si modalitatile in care aceasta poate ajuta industria e-commerce, de la optimizarea experientei utilizatorului (UX/UI), pana la ultimele tehnologii in materie de plati si personalizare. Evenimentul a reunit lideri din industrie, care au discutat despre tendintele actuale si solutiile esentiale pentru succesul magazinelor digitale.
Ce s-a discutat la evenimentul care a gazduit 6 paneluri de discutii si 2 prezentari:
- Horia Grozea (Sales & Business Development Director, NETOPIA Payments) a discutat despre importanta optimizarii platilor online, in contextul Black Friday – conform statisticilor datele NETOPIA Payments privind utilizarea solutiilor de plata digitala, Google Pay si Apple Pay au un impact considerabil asupra cresterii valorii tranzactiilor; utilizatorii Google Pay au o valoare medie a tranzactiei cu 27,79% mai mare, iar cei ai Apple Pay cu 11,12% mai mare fata de alte metode de plata, ceea ce confirma rolul portofelelor digitale in cresterea conversiilor
- Radu Ionescu (MASTERCARD) a prezentat solutia Click to Pay, care le ofera utilizatorilor posibilitatea de a finaliza achizitiile fara a mai fi nevoiti sa-si introduca datele cardului; Click to Pay se aliniaza tendintelor de automatizare si de securitate, raspunzand nevoilor comerciantilor de a oferi clientilor o experienta de plata fluida si fara effort
- Alina Zelezneac (iSense Solutions) a facut o analiza detaliata a comportamentelor de cumparare online, pe baza unui studiu care a descoperit ca smartphone-ul s-a consolidat ca principal canal de vanzare, iar un proces de plata sigur si usor a devenit un factor-cheie pentru fidelizarea clientelara; piata e-commerce din Romania a crescut cu 10% YoY, in 2024, iar 63% dintre respondenti fac cumparaturi online lunar sau mai des, comparand cu precadere imbracaminte si incaltaminte (92%) IT&C, electronice si electrocasnice (91%), produse farmaceutice (84%) si FMCG (83%)
Evenimentul a fost transmis live pe pagina de Facebook a NETOPIA, iar inregistrarea integrala poate fi vizionata aici.
Leave a reply