Cum a injumatatit lechocolat-alainducasse.com bounce rate-ul (studiu de caz)
Brandul Le Chocolat Alain Ducasse a reusit, in doar cateva luni, sa optimizeze performanta site-ului e-commerce propriu, iar astazi acesta face 35-40% din profit, in perioadele de top din an (Craciun si Pasti). Cum a facut asta? Apeland la PrestaShop Pro Services, pentru a imbunatati timpul de incarcare a site-ului si a imbunatati experienta clientelara (UX), citim pe prestashop.com.
Analiza PrestaShop Pro Services a inceput in iunie 2020, a continuat in septembrie-octombrie si s-a incheiat in ianuarie 2021, echipa imbunatatind masiv KPI-urile, dupa identificarea punctelor-problema ale site-ului online. Serverul a fost modificat, pentru a sustine numarul mare de utilizatori de pe site, iar rezultatele au fost impresionante: numarul de pagini accesate/sesiune aproape s-a dublat (+81%), iar bounce rate-ul s-a injumatatit (-57%), gratie faptului ca timpul mediu petrecut pe site/sesiune a crescut cu 20%, iar timpul mediu de incarcare/pagina a scazut cu 40-86%, in functie de pagina.
Le Chocolat Alain Ducasse este un brand parizian care face ciocolata handmade, prelucrand manual boabele de cacao si transformandu-le in delicii dulci. Site-ul lor online (lechocolat-alainducasse.com), lansat in 2013, pe platforma PrestaShop, s-a trezit 7 ani mai tarziu inundat de comenzi online: de aceea, brandul a trecut la PrestaShop 1.7 si a cerut un audit al site-ului echipei PrestaShop Pro Services. „Am profitat de acest update, pentru a redefini palnia de cumparare a optimiza versiune mobile, landing page-urile si mesajele de incurajare afisate, dar si pentru a ne imbunatati – din punct de vedere SEO – continutul si partea tehnica”, explica Diane Le Pennec (Marketing & Digital Manager, Le Chocolat Alain Ducasse).
Leave a reply