Cum comunici pretul in magazinul online: ”Nu pierde reducerea de 15%” vs. “Economiseste 15%”

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel
Deschis 0
A/B Testing, MVT Lavinia Biberi 12 ani 2 raspuns 1401 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

    0
    2012-08-15T22:54:30+03:00

    Raspunsul la aceasta intrebare poate fi intuit deja prin clasificarea ei in categora de testing. De foarte multe ori aud intrebarea aceasta sau o intrebare similara.

    In functie de specificul fiecarui magazin online, de produsele care se comercializeaza acolo, de publicul tinta, raspunsul corect poate fi unul de tipul „economiseste 15%” sau nu.

    Este intotdeauna bine sa evidentiem aceste „incentive”-uri pe care le oferim clientilor la produsele din magazin, insa ce tip de „lingura de miere” este cea care atrage mai multi clienti depinde de un intreg arsenal de parametrii.

    Asa ca raspunsul corect este faceti teste, insa cu grija. Testele de tipul A/B se fac in acelasi timp, nu in momente succesive de timp. Nu faceti un test de azi pana maine, si de maine pana poimaine sa faceti alt test. Exista o mare posibilitate ca sa existe un parametru care sa se schimbe si datele problemei sa nu ramana identice. Ar putea fi mai multe comenzi pe un slogan, pe o formulare anume pentru ca poimaine este ziua de salariu. Asa ca testele se executa in acelasi timp obligatoriu, pentru a avea aceleasi date de testat.

    0
    2012-09-26T16:44:01+03:00

    La Internet Mobile World 2012 s-au aratat studii de caz care au demonstrat ca in cele mai multe cazuri (peste 50%) expresia „15% reducere acum” decat „Nu pierde reducerea de 15%”. Mai pe scurt, valoarea discountului sau a reducerii nominale in fata.

    In cazul newsletterelor poti sa faci test A/B pe 50%/50% lista de abonati si la urmatorul newsletter vei sti cum sa pui problema 🙂

Lasă un răspuns lui Liviu Taloi

Browse