Cum a avut Bookshop.org cu 600% mai multe vanzari, de Prime Day 2023?
Raspunsul la intrebarea din titlu este: organizand un eveniment anti-Prime Day, care s-a adresat cititorilor pasionati de sprijinirea afacerilor mici si mijlocii. Modernretail.co noteaza ca libraria online Bookshop.org a avut vanzari de 6 ori mai mari ca intr-o zi obisnuita de marti si una de miercuri. In total, au fost generati aproape 160.000 $, in 2 zile.
Promotiile organizate in paralel cu Prime Day sunt deja un eveniment anual pentru libraria online fondata in ianuarie 2020, de Andy Hunter. Asa cum scriam acum 3 ani, Bookshop.org propune o alternativa la Amazon, sprijinind librariile independente, care isi creeaza o vitrina virtuala in magazinul digital si primesc intregul profit din vanzarile facute (30% din pretul de pe coperta). Clientii pot alege cui directioneaza procentul din vanzari (unei anumite librarii sau tuturor celor 1.700 din State, de exemplu). Pana acum, website-ul online a virat aproape 27 de milioane $ in conturile librariilor locale, adica aproape 80% din marja bruta (profitul direct).
Anul acesta, pe 11-12 iulie, Bookshop.org a oferit livrare gratuita si o geanta de panza cadou la fiecare achizitie de peste 100 $. Campania dovedeste ca cititorii sunt dispusi sa plateasca un pic mai mult pe un brand care se prezinta ca fiind anti-Amazon si care ofera o alternativa la gigantul e-commerce. Conform datelor Adobe Analytics, de Prime Day 2023, abonatii au cheltuit cu 6,1% mai mult YoY, in timp ce Bookshop.org a inregistrat o crestere de aproape 30%, comparativ cu promotia din 2022!
Leave a reply