Amazon Prime Day 2023 = personalizare si o extindere record, in 24 de tari
Pana apar primele cifre referitoare la vanzarile avute de Amazon in cadrul Prime Day 2023 (11-12 iulie), axios.com anunta ca scopul gigantului online american in editia din acest an a fost atragerea cat mai multor abonati internationali. Prime Day 2023 a fost cel mai mare eveniment de reduceri din istoria Amazon, raportat la extinderea internationala, fiind activ in 24 de tari. Deoarece numarul abonatilor din State creste foarte incet, platforma trebuie neaparat sa atraga consumatorii din alte tari.
Aparut pe 15 iulie 2015 (cand consumatorii au cumparat 34 de milioane de produse, in intreaga lume), evenimentul de 48 de ore a ajuns sa insemne vanzari de 300 de milioane de produse (in editia din iulie 2022) si de inca 100 de milioane, in octombrie acelasi an! Acesta este dedicat doar abonatilor Prime, care sunt extrem de valorosi pentru Amazon. Un sondaj marca Bank of America noteaza ca acestia cheltuie aproape 2.000 $/an pe platforma, de patru ori mai mult ca non-abonatii. In total, gigantul e-commerce are peste 200 de milioane de abonati Prime, in 25 de tari.
Fastcompany.com transmite ca editia 2023 a insemnat si mai multa personalizare, pentru clienti. Amazon a apelat la machine learning, AI si deep learning, pentru a oferi peste 40 de campanii de reduceri personalizate, bazate pe istoricul de cumparare, listele de produse preferate si nu numai. In plus, anul acesta, abonatii Prime au avut acces la reduceri pe baza de invitatie (au putut cere acces in avans la anumite produse).
Comentariu ( 1 )
[…] acesta, pe 11-12 iulie, Bookshop.org a oferit livrare gratuita si o geanta de panza cadou la fiecare achizitie de peste […]