Diddy a lansat o platforma e-commerce pentru antreprenorii de culoare
Sean „Diddy” Combs a lansat recent marketplace-ul e-commerce Empower Global, anunta vmagazine.com, pe care l-a creat in scopul de a evidentia produsele create de antreprenorii de culoare. Ideea a fost anuntata de rapper inca din 2021, cand acesta a transmis ca vrea sa sprijine prin aceasta initiativa afacerile conduse de afro-americani, sa le ofere acestora cat mai multe oportuntati si sa ajute intreaga comunitate de culoare.
Platforma empowerglobal.shop a fost creata de companiile TechSparq si ChatDesk (care sunt detinute de antreprenori afro-americani). Momentan, pe website-ul e-commerce se vand peste 100 de produse (de la 70 de branduri – ca Buttah Skin, Cool Creative Clothing, Kultured Misfits, Gwen Beloti Jewelry sau Actively Black), din domenii ca infrumusetare, moda, arta si lifestyle.
In fiecare luna, pe marketplace-ul online Empower Global vor fi incluse afaceri noi, astfel incat sa se ajunga la 200 de branduri, pana la finalul acestui an. Pentru a creste accesibilitatea, platforma a semnat un partneriat cu UPS, care le ofera rate speciale de livrare.
Leave a reply