Raspunsuri ( 5 )

  1. Blogul atasat unui magazin online ajuta la atingerea catorva obiective:

    • permite o comunicare mult mai prietenoasa si mai directa cu utilizatorii, fiind un instrument optim pentru PR
    • permite ca pentru anumite produse, gratie posturilor de tip recenzie, sa ne ajute in efortul de SEO, ceea ce nu e putin lucur
    • este un instrument ok pentru concursuri si promotii, fiind locul unde pot organiza usor asemenea mici evenimente, ce pot avea si un caracter viral uneori
  2. Super corect.
    Cate magazine/companii comunica insa macar saptamanal?

  3. Blogul de companie este extrem de important. Din punctul meu de vedere de aici incepe si comunicarea in Social Media, pentru ca aici pot veni primele comentarii la articolele postate, unde cei din spatele unui magazin pot raspunde, deci interactiunea se intampla.

    Daca ai un modul de cometarii cu Facebook este si mai bine pentru ca de obicei comentariile utilizatorilor atrag dupa sine postarea in Facebook a link-ului respectiv.

    Postand noutati din domeniul tau, este indicat sa ai aici iconurile cu link spre conturile tale de social media, pentru ca cei interesati de continutul produs de tine clar te vor urmarii mai rapid.

    @Sorin pe blogul SilkWeb se posteaza de 1-2 ori saptamanal 😉

  4. De ce nu pui o intrebare folosind sistemul de aici? Vezi butonul din sidebar, in dreapta, sus. Thx.

  5. Buna Daniel!

    Daca tot ai intrebat aici… sa-ti si raspundem (urmand ca data viitoare sa pui o intrebare folosind sistemul de aici, cum bine zicea si Liviu Taloi mai sus).
    Eu recomand WordPress si blogul sa fie sub forma site.ro/blog

    Te mai asteptam pe aici si cu alte intrebari. Spor la scris pe blog!

Raspunde la aceasta intrebare pentru Daraban Cosmin

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.