Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

COVID-19, Romania: evolutia vanzarilor online, in starea de urgenta (infografic)

De la intrarea in vigoare a starii de urgenta in Romania, pe 16 martie 2020, piata e-commerce autohtona a beneficiat o crestere accelerate, atat din punct de vedere al companiilor care au fost nevoite sa migreze din offline in online, cat si al magazinelor online deja existente pe piata. Conform unui studiu si infografic realizate de extended.ro, comerciantii virtuali au avut cel mai mult de castigat in aceasta perioada, avand parte de o crestere semnificativa a numarului de comenzi primite.

Aceasta crestere se regaseste atat in numarul platilor realizate cu cardul (in detrimentul platilor ramburs/la livrare), cat si in numarul de clienti noi care, anterior acestei perioade, faceau cumparaturile in mare parte offline (personal, in magazine fizice). Magazinele online care au introdus in oferta lor de produse si echipamente de protectie (masti antibacteriene, viziere de protectie, costume de protectie, dezinfectanti) au avut cresteri substantiale ale numarului de comenzi primite.

Sursa amintita a realizat o analiza, pe baza rapoartelor de vanzari a 30 de magazine online din portofoliul propriu (pe 8 nise de produse), descoperind cum a aratat, in cifre, evolutia vanzarilor online din perioada de urgenta, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent:

  • in perioada starii de urgenta au fost procesate320 de comenzi online, in valoare de 29.124.000 lei
  • varfulvanzarilor online a fost atins in perioada 1-15 aprilie
  • cresterea mediea numarului de comenzi inregistrate in cele 30 de magazine a fost de  +150%
  • cresterea recordinregistrata de unul dintre cele 30 de magazine a fost de +384%
  • categoria Pet Store (produse pentru animale de companie) a avut o crestere de +249%
  • categoria Bricolaj (unelte si materiale de constructii) a avut o crestere de +206%
  • categoria Casa si gradina (mobilier si decoratiuni) a avut o crestere de +187%
  • categoria Bacanie (alimente si bauturi) a avut o crestere de +158%
  • categoria Fashion (imbracaminte si incaltaminte) a avut o crestere de +130%
  • categoria Electro & IT (electrocasnice si electronice) a avut o crestere de +129%
  • categoria Hobby (sport si timp liber) a avut o crestere de +110%
  • categoria Health & Beauty (produse organice si cosmetice) a avut o crestere de +32%

Leave a reply