Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

COVID-19: Bonami.ro a avut vanzari de 1 milion €, in aprilie

In luna aprilie, magazinul online de mobilier si decoratiuni Bonami a depasit prognoza initiala, realizand vanzari de 6 milioane € pe toate pietele unde este prezent, din care 1 milion € pe piata din Romania, anunta compania intr-un comunicat de presa. „Chiar daca initial cresterea a fost mai lenta, de la mijlocul lunii aprilie, vanzarile au urmat un trend ascendent constant. Procentual, Bonami a obtinut vanzari cu 30% mai mari luna trecuta fata de martie, cand s-a declansat criza legata de pandemie. Suntem incantati si de rezultatele obtinute in luna mai, asteptam o crestere cu 80% fata de aceeasi perioada a anului trecut pentru intreaga companie si de 120% pentru Romania”, transmite Pavel Voparil (foto, CEO Bonami).

Bonami s-a pregatit pentru sezonul de vara 2020 inca de la inceputul anului, cu noi spatii dedicate depozitarii produselor aflate in stoc, in contextul pandemiei COVID-19 ideea a dat roade: unele articole sunt deja sold out (chiar daca initial cantitatea achizitionata fusese prevazuta pentru intreg sezonul), iar cea mai buna dinamica o au mobilierul de gradina si articolele pentru organizarea casei. In lunile urmatoare, Bonami se bazeaza pe o crestere superioara celei planificate initial, propunandu-si sa epuizeze tot stocul de produse disponibile (cu exceptia pieselor mari de mobilier), in contextul actual, in care clientii vor calatori mai putin, vor petrece mai mult timp in propria casa si gradina si vor dori sa faca achitiii online, departe de magazinele fizice.

Pentru a imbunatati experienta de cumparare, compania si-a lansat propriul serviciu de transport, dar si transportul expres al comenzilor catre clientii sai, in colaborare cu Liftago. Astfel, clientii pot opta pentru livrarea rapida, in termen 3-4 ore, a produselor de mici dimensiuni. Momentan, optiunea este valabila doar in capitala Cehiei, dar se va extinde in toate tarile unde compania este prezenta. „Am dorit sa oferim servicii complexe, nu doar transportul articolelor supradimensionate la domiciliul clientului, ci si un serviciu de montaj de baza, indepartarea ambalajelor si, eventual, preluarea pieselor vechi de mobilier. Niciun curier nu a putut sa ne ofere aceste optiuni, asa ca le-am creat noi. Este o componenta a unui nou model de distributie pe care dorim sa il aplicam la nivel logistic pe toate pietele unde activam”, a incheiat CEO-ul Bonami.

Leave a reply