Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

COVID-19: cum utilizezi app-ul de brand, pentru a veni in intampinarea clientilor

Din ce in ce mai multi oameni folosesc aplicatii, in timpul pandemiei COVID-19, pentru a ramane sanatosi, productivi, conectati si informati: la nivel mondial, timpul mediu petrecut saptamanal in aplicatii (pe telefoane Android) a crescut cu 20% YoY in primul trimestru din 2020, conform datelor App Annie, citate de thinkwithgoogle.com. Aplicatiile influenteaza modul in care consumatorii se adapteaza aceastei situatii, iar brand-urile trebuie sa isi adapteze strategiile legate de app-ul propriu, in aceasta perioada tensionata, pentru a le transmite acestora ca le sunt alaturi.

Pentru a veni in intampinarea clientilor, brand-urile care detin aplicatii proprii trebuie:

  • sa raspunda rapid cererilor pietei – izolati la domiciliu, oamenii vor sa ramana activi si sanatosi; de exemplu, compania de fitness Down Dog ofera ore de yoga gratuite, in aplicatia proprie, iar peste 400.000 de persoane au descarcat app-ul in Franta, Italia si Spania
  • sa extinda parteneriatele si regandeasca scopurile de marketing – iti poti utiliza parteneriatele, pentru a le sta aproape clientilor tai; de exemplu, app-ul educational indonezian Ruangguru a batut palma cu o companie de telecomunicatii locala, pentru a oferi gratuit cursuri online si 30 GB (practic, si-a modificat strategia pentru a se concentra pe PR si a scalat achizitia clientelara, planuind implementarea campaniilor de remarketing pentru utilizatorii mai implicati); efortul a fost aplaudat si de presedintele Indoneziei, Joko Widodo
  • sa extinda sfaturile utile pentru furnizori si parteneri – livrarea de mancare este extrem de importanta in aceasta perioada, in care clientii vor sa sustina restaurantele locale, dar sa se asigure ca mancarea primita acasa poate fi consumata in siguranta; in SUA, in perioada 1-24 martie, numarul de cautari legate de siguranta felurilor comandate online a crescut cu 650% (conform Google Trends); app-ul Wolt (care livreaza mancare in 22 de piete din Europa, Orientul Mijlociu si Africa) spune ca restaurantele partenere au vanzari saptamanale mai mici cu 50-80%, deci cel mai sustenabil mod de a creste comenzile este acela de a mari cererea totala; in ultima luna, Wolt a facut asta prin introducerea unei optiuni de livrare fara contact intre cumparator si livrator, renuntand la comisionul perceput restaurantelor timp de 30 de zile, evidentiind in app restaurantele locale independente si asigurand zone dedicate de pickup (pentru a reduce contactul intre curieri si angajati); in plus, Wolt a lansat Programul de Sprijin COVID-19 (care ofera sprijin financiar curierilor parteneri care se imbolnavesc si care intra in carantina obligatorie)
  • sa se adapteze noilor nevoi ale utilizatorilor – 71% dintre consumatori vor sa fie abordati de brand-uri care ii pot ajuta sa navigheze prin aceste ape tulburi (conform unui sondaj Google/Ipsos, efectuat in SUA, in luna martie); app-urile sociale sunt la putere acum, devenind instrumente esentiale pentru utilizatorii care vor sa fie informati si conectati; de exemplu, in martie, Nextdoor (care ajuta vecinii sa faca schimb de informatii), a avut un engagement zilnic cu 80% mai mare fata de luna anterioara si s-a adaptat introducand caracteristici noi (arata utilizatorilor ce vecin e disponibil sa ii ajute, trimite notificari pentru a incuraja membrii sa asculte doar informatile oficiale si permite utilizatorilor sa semnaleze postarile care dezinformeaza)

  • sa comunice des si cu grija – peste 1 din 3 consumatori au incercat un brand nou, ca rezultat al modului inovator sau plin de compasiune in care acesta a raspuns pandemiei (conform unui studiu Edelman, efectuat in 12 tari, la finalul lunii martie); app-urile care mentin un dialog consistent, atrag utilizatorii proactiv, le raspund la intrebari, le ofera un context clar schimbarilor decise si informatii relevante si utile vor ajuta brand-urile care le detin sa creasca loialitatea clientelara si in aceasta perioada, si pe viitor

Leave a reply