SUA: 50% dintre companii vor face marketing pe LinkedIn, pana in 2021
Pana in 2021, 50,3% dintre marketerii americani (din companii care au peste 100 de angajati) vor folosi LinkedIn in scopuri de marketing si publicitate, informeaza emarketer.com. Acest procent este o estimare pe baza analizei diverselor date din domeniu (excluzand companiile care folosesc platforma doar pentru a recruta angajati noi). Anul acesta, 49,6% dintre aceste companii americane vor utiliza astfel platforma LinkedIn.
In ultimii ani, LinkedIn a lansat noi caracteristici pentru utilizatorii proprii, axate pe functia, educatia, vechimeain munca, industria si compania acestora – toate acestea fiind atribute importante ale industriilor B2B. Companiile B2B (nu B2C) sunt cele care folosesc mai des LinkedIn-ul, pentru a ajunge la publicul profesionist. „Vedem mai multe B2C-uri folosind LinkedIn in ultimii ani, dar nu functioneaza pentru toate B2C-urile”, explica Jillian Ryan (Analist principal eMarketer).
„Pe masura ce brand-urile devin mai pricepute la a utiliza platforme sociale multiple, marketerii au succes in a utiliza LinkedIn-ul pentru a atrage publicul profesionist, intr-o etapa diferita a palniei de marketing. LinkedIn are o multime de date directe despre un public de profesionisti si capacitati de targetare B2B unice, transformandu-l intr-un loc excelent pentru a aborda liderii din domeniu. Asta va promova in continuare utilizarea platformei pe post de instrument de marketing in anii care vin”, completeaza Oscar Orozco (Analist Senior eMarketer).
Leave a reply