Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Costul livrarilor este provocarea nr. 1 in e-commerce (raport)

Aproape 47% dintre consumatori cheltuie suma minima necesara pentru a obtine livrare gratuita, atunci cand fac cumparaturi online, citim pe sdcexec.com. Iar 42% spun ca, daca li se pierde un colet, modul in care se rezolva problema ii determina sa mai cumpere/nu pe viitor de la respectivul retailer. Asta a descoperit un raport marca Shippo, care noteaza ca provocarea nr. 1 a comerciantilor e-commerce contemporani este costul livrarilor.

Anul acesta, piata e-commerce nu mai este marcata de robleme legate de stoc si intarzieri ale livrarilor (ca in timpul pandemiei COVID-19), ci de inflatia si recesiunea economica. Ce mai noteaza radportul amintit:

  • 60% dintre consumatorii intervievati spun ca fac cel putin jumatate dintre achizitii pe Internet (fata de 41%, anul trecut), iar 61% prefera shopping-ul online, daca au de ales
  • in 2022, costul livrarii a fost cea mai mare provocare pentru 41% dintre comercianti, iar 36% spun ca acelasi lucru va fi valabil si in 2023
  • 62% dintre consumatori nu cumpara nimic online, daca nu li se promite ca vor avea livrare gratuita, la checkout, dar sunt dispusi sa plateasca pentru a avea livrare gratuita
  • anul acesta, mai putini vanzatori online ofera livrare gratuita universala, comparativ cu 2022 (can 22% o ofereau mereu, iar 18% o ofereau in majoritatea cazurilor)
  • in 2022, doar 10% dintre consumatori voiau livrare un aceeasi zi sau a doua zi (fata de 18%, in 2021)
  • 68% dintre afacerile e-commerce folosesc 2-4 companii de curierat pentru livrari si aproape o treime apeleaza la o singura companie

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply