Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Continutul brand-uit e mai eficient ca reclamele in-stream

Consumatorii sunt asaltati online de reclame in-stream/pre-roll (o reclama video online care apare pe ecran inaintea unui clip video selectat de utilizator si dureaza 10 – 15 secunde), menite sa le atraga atentia. Dar cum ad-blocking-ul este ceva normal, expertii in marketing apeleaza la alta strategie: continutul brand-uit (tip de marketing care combina continutul editorial cu mesajul brandului/produsului).

In cadrul acestui tip de marketing, modul in care un brand este perceput de utilizatori este afectat in mare masura de format si mediul in care e livrat mesajul, a descoperit nielsen.com, analizand reactia consumatorilor la peste 100 de exemple de continut brand-uit. Analiza spune ca, pentru a livra mesaje cu impact cat mai puternic asupra destinatarului, brand-urile trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

branded-1

  • Continutul brand-uit genereaza un brand recall (abilitatea consumatorilor de a-si aminti corect identitatea brand-ului si de a-l asocia corect cu un anumit produs) si un brand lift (o crestere a interactiunii cu un brand, datorata modificarii perceptiei clientului in legatura cu acesta) mai mare decat publicitatea video in-stream – analiza Nielsen arata ca, atunci cand compari acelasi brand din punct de vedere al reclamelor marketate drept continut brand-uit si drept reclame in-stream, continutul brand-uit genereaza, in medie, un brand recall de 86% printre utilizatori, fata de doar 65% in cazul reclamelor in-stream; in plus, afnitatea cu brand-ul, intentia de cumparare si intentia de a recomanda produsul la care se face reclama sunt mai mari in cazul celui brand-uit

    branded-2

  • Consumatorul reactioneaza la continutul captivant – cand privitorul vede continut interesant, de calitate, la care rezoneaza personal, brand-urile integrate in acest continut sunt automat vazute intr-o lumina mai favorabila; conteaza mult si ca prezentatorul acestui continut sa fie un expert usor de simpatizat, accesibil privitorului
  • Partneriatul cu un publisher poate creste impactul reclamelor – distribuirea continutului brand-uit in parteneriat cu un publishers inseamna un brand lift cu 50% mai mare, in medie, decat distribuirea de continut de acest fel pe cont propriu; parteneriatele acestea inseamna asocierea cu formate deja existente, cu vedete cunoscute si ajungerea la un public care e deja loial

Raspunde la aceasta intrebare