Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

ContentSpeed: cifra de afaceri de aproape 1,5 milioane €, in 2020

ContentSpeed anunta, intr-un comunicat de presa, ca a inregistrat o crestere de 54% fata de 2019, cu o cifra de afaceri de aproape 1,5 milioane € (din care peste 200.000 € sunt venituri in avans, generate de abonamentele preplatite). Lider de piata in dezvoltarea de solutii software pentru comertul electronic, ContentSpeed estimeaza o crestere cu 20% a pietei e-commerce, in 2021 (in 2020, cresterea a fost de aproximativ 30%) si tinteste o cifra de afaceri de 1,7-1,8 milioane €.

Ce a insemnat anul 2020, pentru platforma autohtona de e-commerce, activa din 2003:

  • cele mai cautate servicii au fost specifice pentru nisele care au avut crestere in acest an, iar cele mai multe cereri au venit din verticalele Pharma, FMCG, Electro-IT, Casa si Gradina, Birotica si papetarie, dar si Produse cosmetice si de ingrijire personala
  • datorita diversitatii si complexitatii afacerilor respective, ContentSpeed a avut proiecte speciale – magazinul online si aplicatia mobila Romstal, migrarea Teilor pe platforma proprie si extinderea internationala in Bulgaria si Polonia (cu site-uri dedicate), adaugarea modulului de Telefarmacie, pentru farmaciile online (in vederea transmiterii retetelor)
  • clientii platformei si-au dorit cel mai mult optimizarea fluxurilor operationale, reducerea costurilor si fidelizarea clientilor; de aceea, compania a dezvoltat peste 180 de noi functionalitati si module
  • a sustinut in continuare companiile romanesti in demersul de extindere in alte tari (fie prin magazine online cu vanzare in spatiul UE, fie prin magazine dedicate pietelor locale din Bulgaria, Polonia, Ungaria, Republica Moldova), prin integrarea mai multor procesatori de plati internationali si companii care preiau logistica livrarilor
  • a lansat divizia de Consultanta Strategica „Digital Factory”, dedicata companiilor medii si mari; in dependenta de nevoile si etapa de dezvoltare a afacerii, divizia le pune la dispozitie clientilor instrumente precum audit offline si online, plan strategic, elaborare de structuri de raportare customizate, strategii de fidelizare, implementari de solutii de marketing automation sau BI, traininguri si mentorat pentru echipa interna sau chiar ajutor in recrutarea unui online manager
  • compania a extins echipele de vanzari, marketing, implementare si suport tehnic cu 9 angajati; Iulia Teodorescu a preluat departamentul comercial in pozitia de Head of Sales; Ionut Grossu s-a alaturat noii divizii Digital Factory, in calitate de Senior Strategy Consultant
  • compania are un sediu nou, in Bucuresti, mai mare, gandit sa gazduiasca si un data center, doua sali de meeting si spatiu pentru workshops, la parter

Ce isi propune ContentSpeed pentru anul 2021:

  • vizeaza sustinerea partenerilor care vor sa isi extinda activitatea in alte tari; in prezent, platforma este pregatita deja cu optiuni pentru 7 limbi straine (engleza, franceza, germana, poloneza, maghiara, bulgara si spaniola); antreprenorii romani pot apela inclusiv la extindere catre marketplace-uri internationale, precum Amazon
  • anunta ca tendintele anului sunt comertul colaborativ, aplicatia mobile si marketplace-ul propriu (care asigura diversificarea gamei de produse complementare fara a investi in stocuri)
  • are in lucru mai multe implementari ale solutiei Alegra Mobile Shop

„Cresterea din ultimul an a fost exceptionala si ne bucuram ca am putut sa le fim alaturi partenerilor nostri cu solutii potrivite planurilor si afacerilor lor. Succesul ContentSpeed este strans legat de succesul utilizatorilor platformei. Pentru noi conteaza mult mai mult ce se intampla dupa lansarea magazinului online. E nevoie de un intreg ecosistem perfect inchegat pentru a avea succes online. Miza noastra pentru urmatorii ani e sa consolidam si dezvoltam ContentSpeed intr-o adevarata comunitate a liderilor pietei care impartasesc know-how, care beneficiaza de cele mai recente tehnologii si care au tot suportul nostru pentru crestere si transformare digitala”, transmite Radu Vilceanu (foto, CEO & Fondator ContentSpeed).

Leave a reply