Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Comunicat: Orange ofera consultanta prin chat in magazinul online

Am primit pe adresa redactiei comunicatul de mai jos, de la Orange. Astfel, magazinul online Orange se alatura unui grup din ce in ce mai mare de magazine online care au inteles sa ajute clientul in timp real, in mediul online, mai repede decat ar face-o prin email sau telefon. Nu putem decat sa salutam acest demers al celor de la Orange si sa incurajam mai multe magazine online sa implementeze un “live support” pe paginile magazinelor lor online. 

 

Bucuresti, 17 iunie 2013 – Clientii care viziteaza magazinul online si doresc sa achizitioneze produse sau servicii Orange si au nevoie de mai multe informatii despre acestea pot folosi serviciul de asistenta prin chat în timp real.

Atunci când se afla pe una din paginile magazinului online (descriere a produselor, accesorii, abonamente, etc), clientii pot vedea semnalat serviciul printr-o fereastra care le ofera posibilitatea de a discuta pe chat cu un consultant Orange.

În cazul în care aleg sa primeasca asistenta, se va deschide o fereastra cu trei câmpuri (nume, numar de telefon si adresa de e-mail), pe care trebuie sa le completeze pentru a primi informatii personalizate de la consultantul Orange. În functie de situatie, acestia pot primi informatii despre produse, timpul de livrare sau despre ofertele care li se potrivesc.

La finalul discutiei, continutul conversatiei va fi expediat automat pe adresa de e-mail indicata de client, pentru a avea la îndemâna oricând informatiile primite.

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply