Comunicat: Orange ofera consultanta prin chat in magazinul online
Am primit pe adresa redactiei comunicatul de mai jos, de la Orange. Astfel, magazinul online Orange se alatura unui grup din ce in ce mai mare de magazine online care au inteles sa ajute clientul in timp real, in mediul online, mai repede decat ar face-o prin email sau telefon. Nu putem decat sa salutam acest demers al celor de la Orange si sa incurajam mai multe magazine online sa implementeze un „live support” pe paginile magazinelor lor online.
Bucuresti, 17 iunie 2013 – Clientii care viziteaza magazinul online si doresc sa achizitioneze produse sau servicii Orange si au nevoie de mai multe informatii despre acestea pot folosi serviciul de asistenta prin chat în timp real.
Atunci când se afla pe una din paginile magazinului online (descriere a produselor, accesorii, abonamente, etc), clientii pot vedea semnalat serviciul printr-o fereastra care le ofera posibilitatea de a discuta pe chat cu un consultant Orange.
În cazul în care aleg sa primeasca asistenta, se va deschide o fereastra cu trei câmpuri (nume, numar de telefon si adresa de e-mail), pe care trebuie sa le completeze pentru a primi informatii personalizate de la consultantul Orange. În functie de situatie, acestia pot primi informatii despre produse, timpul de livrare sau despre ofertele care li se potrivesc.
La finalul discutiei, continutul conversatiei va fi expediat automat pe adresa de e-mail indicata de client, pentru a avea la îndemâna oricând informatiile primite.
Leave a reply