Mediapost Hit Mail: magazinele online din Romania au o speranta de viata sub 2 ani
Piata magazinelor de comert online din Romania este una dura si competitiva, iar speranta de viata a companiilor din acest sector este sub 2 ani, estimeaza Mediapost Hit Mail, intr-un comunicat de presa citat de afaceri.news. Potrivit datelor prezentate de seful companiei (care este una specializata in integrarea serviciilor de marketing direct), luptele grele in piata online se dau apropo de produs si marketing.
„Piata magazinelor de e-commerce este una dintre cele mai dure piete din Romania, cu o «speranta de viata» sub 2 ani. Barierele de intrare sunt foarte jos, de aceea in fiecare an intra pe piata multe mii de companii, insa in fiecare an cam tot pe atatea se inchid, pentru ca sunt atacate de concurenti cu preturi mai mici, cu furnizori mai competitivi si cu bugete de marketing mai bine alocate. Luptele grele in piata asta se dau pe produs si marketing. Intreprinzatorii care nu inteleg asta si vor sa-si faca ei totul, cu mainile lor sau cu angajati care trebuie si ei gestionati, incep sa gafaie si de multe ori inchid business-ul”, transmite Marian Seitan (Director General Mediapost Hit Mail).
In acest context, in 2023, divizia de logistica e-commerce a companiei (Fulfill.ro) a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de +37% YoY (pana la 60 de milioane €, conform profit.ro). Momentul de varf din 2023 a fost in ultimul trimestru, cand cifrele au crescut cu 50% fata de anul precedent. Acest procent corespunde cu evolutia logisticii din comertul digital, pe masura ce un numar tot mai mare de magazine online decid sa externalizeze aceste servicii catre un partener specializat. Mediapost Hit Mail este prezenta pe piata locala de 26 de ani si are 8 filiale (in Romania si Bulgaria).
Leave a reply