Raspunsuri ( 4 )

  1. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Sa nu trimita absolut nimic :). Un asemenea “client” banuiesc ca face comanda ca si vizitator dar fara nicio modalitate de contact nu trimiti nimic daca nu vrei sa platesti transportul degeaba.

  2. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    E simplu. Anulezi comanda și treci peste. Sunt doua principale motive pentru care cineva ar face asa ceva: un concurent te testează, o gluma proasta

  3. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Trimiti daca raspunde la datele de contact.Nu poti trimite comanda fara o confirmare telefonica.

  4. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Noi nu trimitem nicio comanda fara confirmare telefonica. E drept ca si asa s-au mai ivit probleme insa sunt extrem de rare. Pana la urma cat timp pierzi cu un telefon?
    Mai mult pierzi daca trimiti o comanda neverificata si o primesti inapoi. Nu numai costul de transport tur retur, dar si timpul cu aprovizionarea, ambalarea, costul ambalajului (scotch) al cutiei daca nu o poti refolosi si foarte important chiar produsele respective care iti raman pe stoc. Daca esti magazin online si lucrezi pe stocul furnizorului, iar acesta nu iti accepta retur ai o problema.

Raspunde la aceasta intrebare