Răspunsuri ( 4 )

  1. Sa nu trimita absolut nimic :). Un asemenea “client” banuiesc ca face comanda ca si vizitator dar fara nicio modalitate de contact nu trimiti nimic daca nu vrei sa platesti transportul degeaba.

  2. E simplu. Anulezi comanda și treci peste. Sunt doua principale motive pentru care cineva ar face asa ceva: un concurent te testează, o gluma proasta

  3. Trimiti daca raspunde la datele de contact.Nu poti trimite comanda fara o confirmare telefonica.

  4. Noi nu trimitem nicio comanda fara confirmare telefonica. E drept ca si asa s-au mai ivit probleme insa sunt extrem de rare. Pana la urma cat timp pierzi cu un telefon?
    Mai mult pierzi daca trimiti o comanda neverificata si o primesti inapoi. Nu numai costul de transport tur retur, dar si timpul cu aprovizionarea, ambalarea, costul ambalajului (scotch) al cutiei daca nu o poti refolosi si foarte important chiar produsele respective care iti raman pe stoc. Daca esti magazin online si lucrezi pe stocul furnizorului, iar acesta nu iti accepta retur ai o problema.

Lasă un răspuns

Browse