Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Cehii de la Mixit au lansat un magazin online in Romania

Mixit (companie ceha care produce amestecuri personalizate de musli si fructe liofilizate) s-a extins in Romania chiar inainte de Craciun, lansand magazinul online mixit.ro. Conform comunicatului de presa care anunta lansarea, acum clientii din 5 tari isi pot crea propriul amestec de musli. Extinderea va ajuta compania – care este prezenta in Republica Ceha din 2010, in Slovacia din 2013, in Polonia din 2014 si in Ungaria din 2019 – sa atinga o crestere de 30%, in 2021.

Fondatorii companiei sunt optimisti: „Pana in prezent, am fost primiti cu caldura pe toate pietele, ceea ce ne da incredere ca romanii se vor bucura si ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli si alte bunatati”, spune Tomas Huber (foto dr., Co-fondator Mixit). „Previzionam ca Romania va reprezenta 5-10% din vanzari pana la sfarsitul lui 2021. Nu exista inca pe piata locala un alt proiect similar, care sa propuna retete de musli personalizat; consideram ca putem ajunge la cifre interesante rapid si datorita faptului ca avem o echipa romano-ceha, ce cunoaste piata si specificul local”, adauga Martin Wallner (foto, Co-fondator Mixit).

Mixit.ro va oferi o gama similara cu cea din alte tari unde este prezent brand-ul. Oferta distinctiva a companiei este posibilitatea de a amesteca musli, terci, fructe liofilizate si nuci, pentru a crea propriul mix individualizat. In plus, clientii pot alege dintr-o gama de produse bestseller, gata pregatite. Treptat, oferta pentru piata romaneasca va fi extinsa, pentru a include si drajeuri de ciocolata, bauturi proteice sau creme de ciocolata.

Expansiunea externa este un motor puternic de crestere pentru Mixit. Pe piata ceha, unde compania este deja cunoscuta si creste cel mai mult in cifre absolute (in 2020, a generat 78% din venituri dintr-o cifra totala de afaceri de 14.500.000 €), reuseste in continuare sa ajunga la noi grupuri tinta. Initial, in primavara lui 2020, pandemia COVID-19 a afectat afacerea Mixit. Comertul angro cu magazinele mici si de produse naturiste a fost incetinit. Dar clientii directi au mentinut cresterea companiei: au cumparat si mai mult din magazinul online al marcii, Mixit inregistrand astfel vanzari peste medie. Cresterea din 2020 s-a datorat mai multor factori cumulati: adaugarea constanta de noi produse si eficientizarea livrarilor.

Leave a reply