Ce trebuie sa stie brand-urile despre Instagram Shopping
1 miliard de oameni intra pe Instagram lunar, 200 de milioane de utilizatori viziteaza un profil de afacere zilnic si compania a avut venituri din publicitate de 20 miliarde $ in 2019, deci brand-urile au toate sansele sa-si creasca vanzarile utilizand aceasta retea sociala. In 2020, Instagram va continua sa se transforme intr-o platforma e-commerce si mai importanta, fiind utilizata pe post de canal de vanzare atat de retailerii traditionali, cat si de companiile B2C, citim pe glossy.co. Platforma social media axata pe imagini lanseaza constant caracteristici noi:
- in 2016, a testat tag-urile de produse in postari, permitand afacerilor sa tag-uiasca anumite produse dintr-o imagine, care sa trimita privitorul pe site-ul propriu
- in 2018, tag-urile au aparut in Instagram Stories si astazi in jur de 130 de milioane de persoane apasa lunar pe tag-uri de produs, pentru a-i descoperi pretul
- in martie 2019, s-a lansat Instagram Checkout (in versiune beta, pentru 26 de brand-uri mari, ca Nike, H&M, Zara, Michael Kors, Outdoor Voices, Burberry si Balmain), menit sa transforme imaginile din feed intr-o sesiune de shopping de succes; utilizatorii pot cumpara direct din aplicatie, fara a trebui sa acceseze un magazin online, simplificandu-li-se experienta de shopping; ulterior, Checkout a fost extins si la alte companii mai mici, independente, iar dupa un an de la lansare, noul feature e disponibil si pentru brand-uri ca Abercrombie, Hollister, SoulCycle, Joe’s Jeans, Steve Madden, Micheal Stars si Rebecca Minkoff (adaugarea treptata este intentionata, Instagram procedand metodic, inainte de a extinde Checkout-ul la cele 140 de milioane de afaceri globale de pe platforma)
- in septembrie 2019, a aparut Instagram Reminders (testat in Stories si in feed, de 21 de brand-uri), care aduce aminte fanilor – printr-o notificare push – ca un anumit brand a lansat un produs nou, cand ceva e sold out sau cand ceva reintra in stoc
- in octombrie 2019, a aparut un feature AR care iti permite sa incerci virtual produse, pentru a vedea cum iti sta cu ele (initial cosmetice si ochelari, printre parteneri numarandu-se Warby Parker, Ray-Ban, Mac si Nars)
Pentru a descoperi mai multe cifre interesnate apropo de Instagram, citeste si aritcolul nostru despre Top 10 statistici despre Instagram, pentru 2020.
Comentariu ( 1 )
[…] din profilurile de social media ale utilizatorilor va continua sa joace un rol semnificativ; Instagram castiga teren la capitolul aplicatii e-commerce mobile, iar contributia pe care o are Facebook […]