Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Ce share-uieste utilizatorul obisnuit de Facebook? (infografic)

Ubicuul Facebook are peste 1 miliard de utilizatori zilnic, scrie research.frac.tl, iar utilizatorul obisnuit al retelei de socializare a lui Mark Zuckerberg – care este in continuare cea mai utilizata din galaxia sociala – detine un potential enorm, cand vine vorba despre marketing si ce aleg oamenii sa imparta cu prietenii din lista lor. Pentru a determina ce fel de continut este cel mai des share-uit pe Facebook, site-ul amintit a luat la intrebari pe aceasta tema 2.000 de utilizatori (91% dintre ei sunt persoane care dau share regulat) si au descoperit urmatoarele:

  • utilizatorul obisnuit de Facebook intra pe site zilnic si majoritatea (56%) intra de mai mult ori in fiecare zi
  • da cel putin o data/saptamana share la ceva, preferand video-uri simpatice si ignorand articolele politice greoaie
  • barbatii sunt cu 8% mai predispusi decat femeile sa dea share unui continut politic sau satiric
  • femeile sunt de doua ori mai predispuse decat barbatii sa dea share la continut video cu animale simpatice si bebelusi si cu 5% mai predispuse sa share-uiasca imagini cu mancare
  • 38% dintre utilizatorii de toate varstele (care intra pe Facebook o data pe luna sau mai rar) au dat share la un articol/video amuzant in ultimele 30 de zile
  • tinerii/Generatia Y (persoanele nascute intre 1977 – 1998): barbatii sunt cu 5% mai predispusi sa nu dea share online; tinerii nu deu share la continut politic, dar sunt cei mai predispusi sa dea share la meme-uri
  • Generatia X (persoane nascute intre 1967 – 1976): da cel mai putin share la poze cu mancare
  • batranii (cei nascuti inainte de 1967): prefera sa share-uiasca continut politic, dar nu si mem-uri ori continut satiric; femeile in varsta dau mereu share la filmulete cu animale sau copii

Facebook Sharing

Raspunde la aceasta intrebare