Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cine uraste cel mai mult publicitatea?

YouGov-US-Adults-Like-Advertising-May2016

Adultii americani nu suporta reclamele in proportie de 61%, scrie marketingcharts.com, citand un studiu realizat de YouGov pe un esantion de 1.000 de adulti si facut public in luna mai. 28% dintre cei chestionati au spus ca urasc intens publicitatea si doar 5% au declarat ca le place foarte mult sa urmareasca reclame. In functie de grupurile demografice intervievate, site-ul amintit noteaza ca:

  • femeile sunt cu 12,5% mai predispuse sa spuna ca le plac reclamele putin/mult
  • persoanele mai in varsta au spus, in proportie de 69%, ca nu suporta publicitatea
  • cel mai pozitiv o privesc persoanele de 30 – 44 de ani, 42% spunand ca le place intr/o anumita masura (versus media adulta americana, de 34%)
  • 63% dintre afro-americani apreciaza reclamele, deci cu 85% mai mult decat media adulta americana
  • populatia hispanica din Statele Unite spune „Da” publicitatii in proportie de 51%
  • doar 26% dintre albi spun ca le plac reclamele
  • persoanele cu venituri mici apreciaza mai mult reclamele: americanii care au salarii mai mici de 50.000 $ /an au spus ca le place publicitatea in cea mai mare proportie (37%)
  • democratii spun ca le plac reclamele in proportie de 45%, republicanii – in proportie de 31%, iar independentii – in proportie de 28%

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply