Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Ce impact au noile politici Gmail si Yahoo asupra comertului online?

 

Luna aceasta, Google si Yahoo au anuntat ca – in 2024 – vor implementa noi politici referitoare la e-mail-urile trimise, care au putea influenta e-commerce-ul si marketerii omnichannel. Practicalecommerce.com noteaza ca noile reglementari vizeaza autentificarea e-mail-urilor, dezabonarea cu un singur click, ratele de spam scazute si scaderea numarului de mesaje nedorite. Si reflecta practici adoptate deja de cele mai reputabile companii care fac e-mail marketing.

Noile reguli vor intra in vigoare in februarie 2024 (in cazul Gmail), respectiv in primele trei luni din 2024 (in cazul clientilor Yahoo Mail si AOL). Mesajele de la expeditorii care nu respecta aceste noi standarde vor fi marcate automat ca spam, afectand rata de click si de conversie, in cazul campaniilor de e-mail marketing.

Astfel, pana anul viitor, marketerii trebuie sa implementeze – pentru email-urile tranzactionale si de marketing – urmatoarele metode de atentificare: Sender Policy Framework (SPF) si/sau DomainKeys Identified Mail (DKIM) si Domain-based Message Authentication, Reporting, and Conformance (DMARC). Companiile e-commerce care trimit 5.000 de e-mail-uri/zi catre adrese de Gmail sau Yahoo Mail trebuie sa ofere destinatarilor posibilitatea de a se dezabona cu un singur click, in cazul mesajelor la care acestia s-au abonat benevol (nu si in cazul acelora care confirma o comanda online sau anunta clientul de starea livrarii). In plus, expeditorii mesajelor trebuie sa se asigure ca au o rata de spam de 0,3%.

„Credem cu tarie ca utilizatorii din intreaga lume merita un mediu mai sigur, cu mai putine mesaje nedorite, pentru o experienta imbunatatita, per total. Abia asteptam sa colaboram cu ceilalti jucatori din industrie, pentru a promova adoptia acestor standarde pentru e-mail, care aduc beneficii tuturor”, a transmis Neil Kumaran (Gmail Group Product Manager).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply