Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Ce ii determina pe romani sa cumpere online (studiu)

Retailerul online autohton CEL.ro a realizat un studiu legat de decizia de cumparare online a romanilor si transmite rezultatele acestuia intr-un comunicat de presa. Astfel, studiul a descoperit ca 50% dintre conationalii nostri sunt influentati sa cumpere, in mare masura, de campaniile de lichidari de stoc/ de tip Black Friday si de review-urile altor cumparatori. In plus, 30% dintre respondenti au spus ca urmaresc reducerile fix la produsele care ii intereseaza (motivandu-i reduceri mai mari de 35%).

Ce a mai descoperit studiul?

  • 36% dintre respondenti afla despre reduceri sau promotii de pe site
  • 31% afla de pe Facebook
  • 21% afla de reduceri din newsletterul pe care il primesc pe mail
  • reclamele TV nu mai sunt atat de relevante atunci cand vine vorba de discount-uri, doar 4% dintre cumparatori tinand cont de ele
  • 5 din 10 (50%) citesc comentariile altor cumparatori despre produs
  • 4 din 10 (40%) cauta review-uri/unboxing-uri
  • dar doar 1 din 10 verifica functionalitatea produsului cand il ridica din showroom
  • ro preconizeaza ca in 2017 continutul video va fi preferat de utilizatori, avand cresteri considerabile de la zi la zi
  • asa cum scria cel.ro in luna mai, in ierarhia produselor cumparate de romani online, pe primul loc se afla electronicele si electrocasnicele (45%), urmate de cosmetice (30%) si produse pentru copii si bebelusi (25%)
  • tinerii de 16 – 30 de ani petrec jumatate din timpul de vizionare pe ecrane mobile sau portabile, continutul video fiind astfel una dintre cele mai rapide si mai solicitate forme de promovare

Studiu - ce ii influenteaza pe romani sa cumpere online

Lasa un raspuns