Ce ii determina pe romani sa cumpere online (studiu)
Retailerul online autohton CEL.ro a realizat un studiu legat de decizia de cumparare online a romanilor si transmite rezultatele acestuia intr-un comunicat de presa. Astfel, studiul a descoperit ca 50% dintre conationalii nostri sunt influentati sa cumpere, in mare masura, de campaniile de lichidari de stoc/ de tip Black Friday si de review-urile altor cumparatori. In plus, 30% dintre respondenti au spus ca urmaresc reducerile fix la produsele care ii intereseaza (motivandu-i reduceri mai mari de 35%).
Ce a mai descoperit studiul?
- 36% dintre respondenti afla despre reduceri sau promotii de pe site
- 31% afla de pe Facebook
- 21% afla de reduceri din newsletterul pe care il primesc pe mail
- reclamele TV nu mai sunt atat de relevante atunci cand vine vorba de discount-uri, doar 4% dintre cumparatori tinand cont de ele
- 5 din 10 (50%) citesc comentariile altor cumparatori despre produs
- 4 din 10 (40%) cauta review-uri/unboxing-uri
- dar doar 1 din 10 verifica functionalitatea produsului cand il ridica din showroom
- ro preconizeaza ca in 2017 continutul video va fi preferat de utilizatori, avand cresteri considerabile de la zi la zi
- asa cum scria cel.ro in luna mai, in ierarhia produselor cumparate de romani online, pe primul loc se afla electronicele si electrocasnicele (45%), urmate de cosmetice (30%) si produse pentru copii si bebelusi (25%)
- tinerii de 16 – 30 de ani petrec jumatate din timpul de vizionare pe ecrane mobile sau portabile, continutul video fiind astfel una dintre cele mai rapide si mai solicitate forme de promovare
Leave a reply