Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Ce cred consumatorii despre personalizare (infografic)

80% dintre consumatori spun ca li se pare ca reclamele personalizate la produse despre care au vorbit recent le incalca intimitatea, iar 54% cred acelasi lucru despre ad-urile targetate in functie de istoricul de cautare pe Google, conform unui infografic marca signs.com. Respondentii la sondajul de opinie care a stat la baza infograficului (1.009 persoane) spun ca cele mai acceptabile forme de personalizare sunt recomandarile de produse noi bazate pe cumparaturile facute deja (67,9%), e-mail-uri cu urari de „La multi ani!” (67,7%), remindere ale produselor abandonate in cosul de cumparaturi virtual (61,6%), reclame in social media (cele mai de incredere platforme sunt Pinterest, Instagram, YouTube). In concluzie, consumatorii au mai multa incredere si interactioneaza mai des cu mesajele de tip e-mail marketing.

Alte informatii relevante desprinse din infograficul de mai jos:

  • 84,7% dintre consumatori au auzit de personalizarea reclamelor, iar barbatii (88%) sunt mai constienti de asta decat femeile (82%), desi acestea din urma fac mai des cumparaturi pe Internet
  • cel mai des, oamenii vad online reclame la site-uri vizitate recent (90%), in special pe Facebook (72,3%) si Instagram (50,5%), dar doar 52,4% dintre ei spun ca asta e acceptabil
  • 44,5% dintre consumatori nu au incredere in reclamele de pe Facebook (in timp ce doar 38% spune acelasi lucru despre Instagram, iar 30% – despre Pinterest)
  • procentul persoanelor care deschid mesajele personalizate ale companiilor este redus – 24,5% deschid e-mail-urile, 24,3% folosesc cupoanele primite astfel, 16,4% apasa pe reclamele social media, 14,9% apasa pe reclamele din site-uri si 13,7% cumpara un produs uitat in cosul de cumparaturi (femeile sunt mai predispuse sa interactioneze cu reclamele personalizate, sunt cu 50% mai predispuse sa foloseasca reducerile primite pe e-mail si cu 33% mai predispuse sa deschida astfel de mesaje; ambele sexe sunt la fel de predispuse sa interactioneze cu reclamele de pe site-uri si din social media)
  • aproape 60% cred ca smartphone-ul/laptop-ul le asculta conversatiile, pentru a strange informatii despre ad-uri targetate, in special tinerii (Mark Zuckerberg a negat ca Facebook face asta; accesul la microfonul dispozitivului e acordat individual de fiecare aplicatie, dar aceste permisiuni pot fi ascunse in Termenii si conditiile stufoase pe care nu le citeste nimeni, deci anumite cuvinte ar putea declansa ascultarea activa)
  • pentru a-si minimiza expunerea la reclame targetate, 64% dintre barbati si 53% dintre femei folosesc un ad blocker (in Romania, de exemplu, 1 din 3 internauti foloseste unul)

Leave a reply