Etsy.com lanseaza varianta beta a unui program de loialitate
La jumatatea lunii septembrie, Etsy.com va lansa varianta beta a Etsy Insider, primul sau program de loialitate, menit sa impulsioneze vanzarile e-commerce, anunta retailtouchpoints.com. Marketplace-ul axat pe vanzarea de produse handmade si vintage si-a anuntat recent rezultatele fiscale din Q2 si cifrele nu sunt ideale: profitul net a scazut cu 8,9 milioane $, fata de Q2 2023 (pana la 53 de milioane $), iar veniturile au crescut doar cu 3% YoY (pana la 647,8 milioane $).
Etsy Insider are drept scop loializarea clientilor ocazionali si va fi disponibil pentru consumatorii din Statele Unite. Cativa dintre acestia vor primi o invitatie de intrare in program, care le va oferi livrare gratuita la numeroase produse, acces prioritar la reduceri/produse si un cadou anual in editie limitata (creat de un vanzator de pe Etsy).
„Vrem ca oamenii sa-si inceapă calatoria de cumparaturi pe Etsy, nu sa ajunga aici atunci cand cauta ceva super specific”, a transmis Raina Moskowitz (Chief Operating & Marketing Officer Etsy). Compania nu a facut inca public costul acestui program de loialitate, dar Moskowitz a asigurat presa ca taxa lunara pentru membri nu va fi mai mare decat pretul unui latte; vanzatorii de pe platforma nu vor plati nimic in plus. Aceasta a mai adaugat ca acest test beta este menit sa ajute compania sa decida daca va lansa programul la nivel national sau nu.
Leave a reply