Brand-urile isi pot tag-ui produsele de vanzare, pe Instagram
Instagram face pasi noi in lumea e-commerce-ului, scriu cei de la adweek.com. 20 de brand-uri (ca J. Crew, Kate Spade, Warby Parker, Macy’s si JackThreads) pot testa, mai nou, pe Instagram un nou feature: retailerii isi tag-uiesc produsele de vanzare, cu tag-ul „Tap to view products”/„Apasati pentru a vedea produsele”, iar cand utilizatorul apasa pe textul cu pricina, li se deschide in aplicatie o pagina care detaliaza specificatiile produsului, pretul si un buton de „Shop now”/„Cumpara acum”.
Sistemul beta este disponibil doar utilizatorilor de iOS din SUA. James Quarles (VP of Monetization in cadrul Instagram) a transmis ca aceasta carateristica este un test menit sa descopere raspunsul la 3 intrebari:
- Cat de usor sunt descoperite tag-urile?
- Cat de mult contribuie tag-urile la cresterea vanzarilor respectivului brand?
- Cat de natural li se pare sistemul utilizatorilor?
Daca testul va avea succes, Instagram (companie detinuta de Facebook) ar putea promova in mod similar produse de vanzare in reclame si in sectiunea „Explore”, a mai spus Quarles. Pe termen lung, Instagram isi doreste sis a permite utilizatorilor aplicatiei foto sa salveze continut si sa revina ulterior la acesta. Ideea nu e menita sa micsoreze numarul de pasi dintre descoperirea unui produs si cumpararea acestuia, ci sa reduca frictiunea dintre acesti pasi.
Instagram nu doreste o cota-parte din incasarile rezultate din noul proces de tag-uire, brand-urile pastrand toata suma de vanzare. „Cred ca astfel creste rolul jucat de Instagram in lumea afacerilor. Deja suntem o vitrina din care afli cine este un anumit brand si cum se vede lumea prin ochii lui. Acum oferim si un catalog”, spune Quarles.
Leave a reply