Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

In 2017, 75% din traficul online va fi pe dispozitive mobile (raport)

mobile-websites

Agentia de marketing Zenith a analizat 60 de piete-cheie din intreaga lume, intr-o prima editie a raportului „The Mobile Advertising Forecasts”, si a descoperit tendintele advertising-ului si tehnologiei mobile in urmatorii ani. Principala concluzie a raportului amintit? Anul viitor, 75% din traficul online va fi realizat pe dispozitive mobile, iar in 2018 procentul va ajunge la 79%, citim pe zenithmedia.com. Procentajul era de doar 40% in 2012 si a crescut la 68% in 2016. 

Am extras din analiza amintita cele mai interesante cifre:

  • cel mai mare consum de Internet mobile se inregistreaza momentan in Spania (85%), Hong Kong (79%), China (76%) si SUA (74%). Italia si India se plaseaza pe locul 5, cu 73% fiecare
  • pana in 2018, Zenith estimeaza ca Hong Kong-ul va urca pe pozitia fruntasa (atingand, pe dispozitive mobile, 89% din totalul consumului de Internet), China va fi a doua (cu 87%), Spania va fi a treia (86%), urmata de SUA si Italia (83% fiecare) si India (82%)
  • utilizarea din ce in ce mai deasa a dispozitivelor mobile pentru a intra online este motivata de numarul din ce in ce mai mare al acestora in tarile din intreaga lume: in 2012, doar 23% din persoanele din pietele analizate aveau un smartphone si doar 4% – o tableta; in 2016, cifrele au crescut de 2,4 ori in cazul smartphone-urilor (56% au unul), iar in 2018 procentul va atinge 63%!
  • tabletele, in schimb, au procente mai mici: 15% dintre persoanele din pietele analizate au una, iar in 2018 procentul va creste usor, ajungand la 17%
  • cele mai multe smartphone-uri se gasesc in Europa de Vest si Asia
  • Irlanda are cea mai mare rata de penetrare a smartphone-urilor anul acesta (92%), urmata de Singapore (91%), Spania (88%), Norvegia (86%) si Corea de Sud (84%)
  • in 10 din cele 60 piete analizate, rata de penetrare a tabletelor depaseste 50%, iar in alte 10 – este de sub 10%; cea mai mare rata de penetrare a tabletelor este in Singapore (75%) si cea mai mica in China si Thailanda (3%)
  • 60% din reclama pe Internet va fi destinata dispozitivelor mobile in 2018, cheltuindu-se 134 miliarde $ pe aceasta (suma mai mare decat pentru toate reclamele din print, TV, cinema, outdoor); in 2017, mobile advertising-ul va depasi desktop advertising-ul, acaparand 52% din numarul total al reclamelor online (in 2016, reclamele mobile reprezinta doar 44%)

Raspunde la aceasta intrebare