BaseLinker.com va investi 1 milion € in platforma romaneasca, in 2022
Compania poloneza de centralizare si automatizare a proceselor e-commerce BaseLinker.com anunta, intr-un comunicat de presa, ca va investi aproximativ 1 milion € in platforma din Romania, urmand ca din semestrul 2 al lui 2022 sa-si accelereze planurile de expansiune. Lansata in tara noastra la finalul anului trecut, compania poloneza de automatizare e-commerce a initiat primele parteneriate strategice (cu eMAG Marketplace si SendSMS.ro) in 2021, iar anul acesta va extinde atat integrarile cu furnizorii locali de solutii si platforme specifice industriei e-commerce, cat si portofoliul de magazine online care aleg automatizarea proceselor cu BaseLinker.
„Ne propunem ca in 2022, cel putin 10% dintre magazinele online din Romania sa testeze si sa se integreze cu BaseLinker. 2022 va fi un an plin de provocari si vine cu o serie de obiective de atins atat la nivel intern, in construirea unei echipe bine pregatite pentru a oferi clientilor toate informatiile de care au nevoie, cat si strategic, in a educa piata si a oferi mai multe oportunitati de dezvoltare a business-urilor atat in plan local, cat si in Europa de Est – vorbim aici de marketplace-uri sau alte canale de vanzare, cat si ERP-uri, programe de facturare, logistica, gestiunea preturilor si a stocurilor”, transmite Ruxandra Geanta (foto dr., Co-CEO BaseLinker).
„Utilizatorul BaseLinker poate fi orice owner de magazine online, indiferent de marimea acestuia, solutia oferita de catre noi fiind una usor adaptabila in functie de nevoile fiecarui business. Mai mult, antreprenorii la inceput de drum, care nu detin un magazin online, pot construi cu usurinta tot fluxul direct in platforma BaseLinker, fara a investi initial in dezvoltarea unui site”, completeaza Tatiana Sen (foto, Co-CEO BaseLinker).
Desi suntem abia la inceput de an, 2022 are toate sansele sa fie marcat in continuare de provocarile asociate pandemiei COVID-19, cu un focus mai mare pe digitalizare. Ultimii doi ani au modelat tiparul de consum al cumparatorilor si au condus la o transformare digitala rapida a magazinelor online. Aceasta transformare digitala se bazeaza pe instrumente de automatizare si personalizare, fara resurse si investitii semnificative din partea detinatorilor de magazine online – cum sunt cele oferite de BaseLinker.com.
Eliminarea activitatilor repetitive din interiorul magazinului online prin automatizarea proceselor, cat si gestionarea tuturor canalelor de vanzare si a procesului post vanzare dintr-o singura platforma sunt marile atuuri ale integrarii cu BaseLinker. Detinatorii de magazine nu realizeaza cat de mult costa aceste procese repetitive, intrucat sunt deja intiparite in rutina zilnica a angajatilor. Sunt cateva elemente simple care definesc un astfel de proces si care merita automatizate. Astfel, toate informatiile magazinului online specific pentru tot fluxul de lucru in comert electronic se regasesc in cadrul unui singur sistem care ofera acces la multiple marketplace-uri populare, companii de curierat si sisteme de contabilitate.
Leave a reply