Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

BaseLinker.com: creati campanii online inteligente, de Valentine’s Day

Daca afacerea ta online s-a confruntat cu multe blocaje in pandemie, evenimentele speciale din an sunt momente-cheie cand trebuie sa tintesti cat mai bine. Binecunoscuta sarbatoare americana Valentine’s Day (14 februarie) este una dintre acele ocazii pe care nu trebuie sa le ratezi, daca ai un magazin online, transmite BaseLinker.com, intr-un comunicat de presa.

Pentru a avea un business mai eficient, intr-o piata din ce in ce mai competitiva, e nevoie sa construiesti inteligent o campanie care sa atraga cat mai multi clienti. Pandemia in curs ne determina sa sarbatorim Ziua Indragostitilor impreuna cu cei dragi intr-un mod putin diferit. Dar, acest lucru nu ne impiedica sa ne bucuram de ea. Dimpotriva, cifrele de vanzari ne arata ca, motivati de zeul iubirii, suntem dispusi sa cheltuim mai mult. In SUA, de exemplu, dorinta de a-ti rasfata partenerul este atat de mare incat comanda medie de Ziua Indragostitilor o eclipseaza pe cea de Black Friday.

Asadar, cum poti profita la maximum de dorinta consumatorilor de a face cumparaturi de Ziua Indragostitilor? Avand o strategie online inteligenta, care te vor ajuta sa vinzi mai mult. Cele 5 abordari pe care specialistii BaseLinker iti recomanda sa pui accent sunt:

  1. Cross-selling. Cu o asemenea ocazie, cand iubirea e motorul actiunilor noastre, oamenii sunt dispusi sa cheltuiasca mai mult. Oferiti-le oportunitati ample de a adauga produse complementare. Este o tactica de vanzare, care consta practic in a face o sugestie catre client, atunci cand acesta a decis sa cumpere un produs, astfel incat sa poata cumpara alte produse complementare cu cel pe care urmeaza sa il puna in cos.
  2. Integrarea cu marketplace-uri. Ca si in dragoste, uneori cumparatorii online pot fi foarte volubili. Cumparatorul obisnuit verifica trei site-uri diferite inainte de a face o achizitie. Asa ca nu ar fi mai bine ca produsul tau sa se regasesca din start in mai multe locuri? Astfel incat, daca tipul de cumparator nu crede in dragoste la prima vedere, cu siguranta la a doua sau a treia vedere iti va fi mai usor sa-l convingi. Daca ai un magazin online, ca sa economisesti timp, poti lista si edita mai multe produse, pe mai multe platforme de vanzare, dintr-o singura platforma: BaseLinker.
  3. Segmenteaza-ti audienta. Segmentarea a fost intotdeauna coloana vertebrala a unei campanii de marketing eficiente. Chiar daca vorbim de o sarbatoare a iubirii, un proprietar de magazin online nu trebuie sa fie cu capul in nori, ci cu picioarele pe pamant. O segmentare corecta te asigura ca iti prezinti produsele potrivite persoanelor potrivite, crescand astfel sansele de a avea mai multe conversii. Aceasta este o oportunitate buna de a face A/B testing – cu un CTA axat pe gen sau varsta.
  4. Nu te axa doar pe partenerii romantici. Statisticile arata ca dinamica achizitiilor de Valentine’s Day s-a schimbat, si tot mai multe persoane cheltuiesc o multime de bani pentru membrii familiei, colegii de birou sau chiar pentru animalele de companie. De-a lungul anilor se observa o usoara crestere a sumei pe care oamenii o cheltuiesc pe cadouri non-romantice.
  5. Ofera optiuni de transport rapid. Timpul conteaza pentru orice varianta de cadouri aleasa. Un cadou de Ziua Indragostitilor, livrat dupa aceasta zi, va strica starea de spirit si in niciun caz nu veti face, ca magazin online, o impresie buna. De aici apar de multe ori ingrijorarile cu privire la sosirea la timp a coletelor, ceea ce poate determina vizitatorii sa ezite sa apese butonul „cumpara”. In general, multi cumparatori ajung sa se gandeasca la cadourile de Ziua Indragostitilor exact in ultimul moment… asa ca incepeti campaniile si mentineti-le pana in ziua in care puteti livra!

„Daca puteti include cu succes sfaturile prezentate mai sus in campania de marketing pentru Ziua Indragostitilor 2022, ar trebui sa ramaneti cu cativa admiratori noi in acest an. Cel mai probabil, nu va vor trimite ciocolata, ci va vor oferi ceva mult mai pretios: o noua achizitie viitoare!”, noteaza Tatiana Sen (co-CEO BaseLinker Romania).

Leave a reply