eMAG.ro: Valentine’s Day (nu Dragobetele) a castigat batalia pentru cadouri, in 2024
In luna februarie, marcata de cele doua momente de shopping pentru cupluri (Valentine’s Day/Ziua Indragostitilor si Dragobete), clientii eMAG.ro au alocat – in medie – 130 de lei pentru un cadou. Cei care s-au orientat catre un „Card cu milioane de idei” au cheltuit dublu, in medie: 268 de lei, anunta platforma online, intr-un comunicat de presa.
De la inceputul lunii februarie, pe eMAG.ro s-au intensificat cautarile tematice, iar cuvinte precum „iubit”, „iubita”, „sot”, „sotie” sau „dragoste” au avut peste 154.000 de cautari. Mai multi clienti decat anul trecut au luat decizia in ultima clipa, astfel ca in ajun de Valentine’s Day (pe 13 februarie), clientii eMAG.ro au plasat cu 18% mai multe comenzi fata de aceeasi zi a anului trecut. Pe 14 februarie, s-au plasat cu 10% mai multe comenzi YoY.
„Deocamdata, Valentine’s Day pare sa castige in fata sarbatorii de Dragobete, beneficiind inca de notorietatea internationala cu care a intrat in mentalul colectiv si de sustinerea brandurilor internationale. Cu ocazia celor doua sarbatori dedicate cuplurilor, clientii au cumparat articole Fashion, bauturi, posete, pachete cadou, ciocolata, carti sau dermato-cosmetice, dar si foarte multe carduri cadou, pentru care au cheltuit mai mult”, transmite Mircea Tomescu (foto, Chief Marketing Officer eMAG Romania, Bulgaria si Ungaria).
Intre Valentine’s Day si Dragobete, unul dintre cadourile comandate de pe eMAG.ro a fost o pereche de cercei din aur de 18K, cu diamante maro si ametiste roz, in valoare de 7.454 de lei.
Leave a reply