Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Studiu Nielsen: reclamele TV sunt cele mai eficiente

tv ads

In ciuda fragmentarii media si a modului in care online-ul ne domina viata, cand vine vorba despre increderea in reclamele de care sunt inconjurati, consumatorii se bazeaza tot pe cele de pe micul ecran, a descoperit un studiu Nielsen. 6 din 10 persoane (adica 63%) spun ca au incredere complet/in mare parte in reclamele TV, cu 1 procent mai mult fata de 2013. In cazul reclamelor din print, procentul este mai mic: 60% in cazul ziarelor (procent mai mic cu 1% fata de acum doi ani) si 58% in cazul revistelor (procent mai mic cu 2% fata de 2013).

Increderea in reclamele online si mobile a ramas consistenta fata de 2013, scrie aceeasi sursa. Aproape jumatate (48%) dintre respondenti au spus ca au incredere complet/in mare parte in reclamele online video, 47% in cele aparute in motoarele de cautare, 46% in cele de pe retelele de socializare, 42% in bannere online, 43% in reclamele mobile si 36% in sms-uri.

Cea mai credibila forma de reclama ramane insa cea venita pe filiera prietenilor si a familiei: recomandarile acestora sunt cele mai eficiente in a ne determina sa cumparam ceva nou. Peste 8 din 10 oameni (83%) spun ca au incredere completa/in mare parte in acestea. Pe locul doi se plaseaza site-urile brand-uite: aici procentul e de 70%. Pe locul trei se plaseaza opiniile altor consumatori postate online (doua treimi dintre respondenti, adica 66%, spun ca au incredere in acestea). In plus, peste jumatate dintre cei intervievati (56%) spun ca au incredere in email-urile primite in urma inscriserii la newsletter-ele diverselor companii.

Studiul Nielsen Global Trust in Advertising a fost efectuat in perioada 23 februarie – 13 martie 2015, pe un esantion de peste 30.000 de consumatori cu acces online din 60 de tari din Asia-Pacific, Europa, America Latina si de Nord, Orientul Mijlociu si Africa.

Lasa un raspuns