Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Europa: Google e regele reclamelor din motoarele de cautare

google paid search

Google este in continuare cel mai popular si mai utilizat motor de cautare pentru reclamele platite din motoarrele de cautare, in Europa, scrie site-ul emarketer.com, utilizand informatii compilate de Adobe Digital Index-ul din 2015. Din totalitatea reclamelor incluse in motoarele de cautare in trimestrul 4 din 2015, Google a avut 82% (cifra mai mare cu 5 procente fata de aceeasi perioada a anului anterior). Asta in timp ce castigurile Bing/Yahoo din reclame similare a ramas aproape la acelasi nivel.

In America de Nord insa, cifrele arata un pic altfel: Google e si aici lider cand vine vorba despre reclame platite in motoarele de cautare, dar procentele sunt mai apropiate. 68% in trimestrul 4 din 2015 – pentru Google; 28% in trimestrul 4 din 2015 – pentru Bing/Yahoo.

La nivel mondial, majoritatea banilor intra in reclamele din motoarele de cautare destinate desktop-ului (62% in trimestrul 4 din 2015, cu 7 procente mai putin fata de aceeasi perioada a anului anterior), urmate de cele destinate smartphone-ului (care au crescut cu 8% in trimestrul 4 din 2015, fata de trimestrul 4 din 2014) si cele destinate tabletelor (care au ajuns la 14% in ultimul trimestru din 2015).

Raspunde la aceasta intrebare