Europa: Google e regele reclamelor din motoarele de cautare
Google este in continuare cel mai popular si mai utilizat motor de cautare pentru reclamele platite din motoarrele de cautare, in Europa, scrie site-ul emarketer.com, utilizand informatii compilate de Adobe Digital Index-ul din 2015. Din totalitatea reclamelor incluse in motoarele de cautare in trimestrul 4 din 2015, Google a avut 82% (cifra mai mare cu 5 procente fata de aceeasi perioada a anului anterior). Asta in timp ce castigurile Bing/Yahoo din reclame similare a ramas aproape la acelasi nivel.
In America de Nord insa, cifrele arata un pic altfel: Google e si aici lider cand vine vorba despre reclame platite in motoarele de cautare, dar procentele sunt mai apropiate. 68% in trimestrul 4 din 2015 – pentru Google; 28% in trimestrul 4 din 2015 – pentru Bing/Yahoo.
La nivel mondial, majoritatea banilor intra in reclamele din motoarele de cautare destinate desktop-ului (62% in trimestrul 4 din 2015, cu 7 procente mai putin fata de aceeasi perioada a anului anterior), urmate de cele destinate smartphone-ului (care au crescut cu 8% in trimestrul 4 din 2015, fata de trimestrul 4 din 2014) si cele destinate tabletelor (care au ajuns la 14% in ultimul trimestru din 2015).
Leave a reply