Antreprenorul Marius Dosinescu a vandut FlorideLux.ro si lanseaza Aysa.ai
Antreprenorul Marius Dosinescu anunta – intr-un comuunicat de presa – ca a finalizat vanzarea FlorideLux.ro catre lantul de florarii Magnolia. Mizand pe o experienta de 20 de ani in crestere organica si SEO, dublata de pasiunea pentru dezvoltarea IT, acesta lanseaza Aysa.ai (acronim pentru Automate Your SEO Actions): un soft de optimizare pentru motoarele de cautare, dedicat industriei e-commerce.
FlorideLux.ro a fost prima florarie online din Romania, fondata in 2004 de catre Marius Dosinescu. In prezent, este unul dintre cele mai reprezentative branduri de profil, cu livrari la nivel national. Compania a ajuns la afaceri de circa 1,5 milioane €, in 2021, comenzile zilnice fiind de ordinul sutelor. Transferul catre Magnolia s-a finalizat in vara anului 2022, iar procesul de supraveghere al integrarii in noul business, in martie 2023.
„Nu a fost usor sa ma despart de un business in care am investit timp de 19 ani. Insa am simtit ca este momentul potrivit pentru un exit, tinand cont ca FlorideLux.ro a ajuns la maturitate. Mi-am dorit foarte mult sa ma intorc la pasiunea mea, IT & SEO, motiv pentru care am lansat un nou business, inedit pe piata romaneasca. De-a lungul anilor am devenit tot mai interesat de ceea ce presupune SEO si am ajuns sa imi dezvolt propriile unelte. Aysa.ai, platforma la care am lucrat in ultimii ani, este un software in care mi-am transferat cunostiintele si propriile metode SEO. Aceasta ajuta proprietarii de magazine online sa ajunga pe prima pagina in cautarile Google, cu costuri minime”, explica Marius Dosinescu (foto, Fondator Aysa.ai).
In cadrul Floridelux.ro, aproximativ 70% din cifra de afaceri era generata organic, de propriile metode SEO, printr-un algoritm de pozitionare in motoarele de cautare, dezvoltat in urma unei analize indelungate a factorilor utilizati de Google. Software-ul Aysa.ai se integreaza in platforma de e-commerce a clientului, prin extensii usor de utilizat, pentru Magento, Woocommerce, Shopify sau platforme custom.
Prin intermediul solutiei, clientii pot automatiza procesele SEO din spatele platformei – analiza cuvintelor cheie, a competitiei, generarea si scrierea de continut (titlu, descriere, continut pagina, postari social media) – si pot automatiza si procesele off-site (obtinerea de link-uri, mentiuni, postari social media, articole). Obiectivul final este ca Aysa.ai sa automatizeze 90% din ceea ce presupune SEO, pentru un magazin online. Platforma are deja clienti reali, care o folosesc cu succes, pe baza de abonament care porneste de la 29 $/luna.
In prezent, echipa Aysa.ai este formata din Marius si Ioana Dosinescu (marketing specialist cu 10 ani experienta in SEO si marketing la FlorideLux.ro), iar compania este in plin proces de recrutare de noi colegi programatori. Antreprenorul are in plan atragerea unei finantari, pentru dezvoltarea produsului si lansarea lui internationala.
Comentarii ( 2 )
[…] Aysa.ai se afla in faza de teste, insa primele rezultate sunt promitatoare, platforma generand o cifra de afaceri de 120.000 de euro in primele 6 luni din 2024, de la clienti recurenti. Pana acum, 28 de clienti (90% dintre ei din Romania) au contribuit la acest rezultat. […]
[…] de optimizare pentru motoarele de cautare Aysa.ai (lansat anul trecut, de antreprenorul Marius Dosinescu) anunta, intr-un comunicat de presa, ca a atras o investitie de […]