Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Primark si-a relansat website-ul american

Primark este in continuare un retailer offline, dar lucreaza la digitalizarea afacerii, din 2021 incoace. Cel mai recent pas? Relansarea Primark.com pentru piata din SUA, informeaza modernretail.co. Retailerul irlandez a inclus in noua versiune 60-80% din inventarul propriu, mai multe poze cu fiecare produs, informatii despre stocul existent in magazinele Primark din apropiere si despre materialele si instructiunile de ingrijire ale produselor.

Website-ul nu este unul e-commerce, tranzactional, dar compania spune ca este extrem de important in cadrul strategiei proprii de construire a unei experiente digitale de descoperire si de investitii in social media. Noul Primark.com este mai interactiv si include integrari sociale, care permit consumatorilor sa isi creeze un profil, in care sa-si salveze produsele preferate, sa se inscrie la newsletter si sa vada online ce produse sunt in stoc la magazinul Primark preferat.

Retailerul irlandez detine in jur de 400 de magazine fizice in 15 tari – inclusiv Romania. Si a fost fortat sa isi accelereze strategia e-commerce in urma pandemiei COVID-19, cand magazinele offline s-au inchis. In toamna lui 2022, a lansat un proiect-pilot de tip click & collect/BOPIS (buy online, pick-up in store/cumpara online, ridica din magazin) in 25 de magazine din Anglia si Tara Galilor, pe care il va testa anul acesta si in Londra, in 32 de locatii traditionale.

Primark si-a relansat deja website-urile din Marea Britanie si Irlanda si insista ca nu va renunta prea curand la comertul offline. In schimb, are parteneriate cu 500 de influenceri si o prezenta considerabila in social media, pe TikTok, Instagram, Facebook si Twitter. Doua dintre cele mai populare clipuri video ale brandului de pe TikTok au 10,8 si 8,4 milioane de vizualizari!

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply