Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

ANSWEAR: vanzari online totale mai mari cu 67% YoY, in 2021

2021 a fost un an cu rezultate record pentru retailerul online ANSWEAR, care a depasit cu mult obiectivele setate. In 2021 (cand a implinit 10 ani si a debutat la Bursa de Valori din Varsovia), la nivelul tuturor tarilor in care activeaza, ANSWEAR a inregistrat vanzari cu 67% mai mari ca in 2020. Iar in Q4 2021 s-au inregistrat cele mai mari vanzari online, mai mari cu 78% fata de trimestrul corespunzator al anului precedent.

La 10 ani de la lansarea pe piata din Polonia, ANSWEAR desfasoara operatiuni in industria de Fashion online pe 10 piete europene. In 2021, site-ul s-a lansat in Grecia, Croatia si Cipru. Debutul de succes pe pietele din sudul Europei a fost posibil datorita experientei in logistica in livrarile in aceasta parte a Europei. Retailerul online polonez este prezent in Romania din anul 2015. Anul trecut, strategia ANSWEAR a avut ca directie cresterea notorietatii brandului si schimbari in website si in aplicatia mobila – design si functionalitati noi.

In plus, anul trecut au avut loc schimbari semnificative in domeniul logisticii. Retailerul a marit suprafata depozitului din Polonia cu inca aproape 10.000 m2. Studioul foto-video s-a mutat intr-o noua locatie, de patru ori mai mare decat cea anterioara. Anul trecut, retailerul a inceput sa foloseasca ambalaje mai ecologice, obtinute in principal din reciclare: toate cutiile folosite pentru expedierea produselor sunt realizate din hartie reciclata si sunt certificate FSC MIX. In plus, toate produsele sunt expediate clientilor din Europa dintr-un centru logistic central, iar comenzile sunt intotdeauna trimise intr-un singur ambalaj.

ANSWEAR isi extinde in mod regulat gama cu marci, haine, pantofi si accesorii care sunt prietenoase cu planeta, iar pe site a fost lansat un filtru special (Planet Friendly), care permite clientilor sa gaseasca produse in spiritul sustenabilitatii. In 2022, ANSWEAR va lansa si va dezvolta o noua categorie de produse (Home & Living), ale carei primele produse au aparut pe site la sfarsitul anului 2021.

Leave a reply