Black Friday 2021, la ANSWEAR.ro (8-27 noiembrie): reduceri de pana la 70%
ANSWEAR.ro anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea campaniei de Black Friday din acest an: in perioada 8-27 noiembrie 2021, retailerul online va avea reduceri de pana la 70% pe website si o reducere extra (de 10%), in aplicatie. In plus, in perioada 28-30 noiembrie, pe site se va desfasura campania de Cyber Monday.
Clientii vor putea alege produse de la peste 400 de branduri de top si de la cele mai noile branduri intrate in portofoliul ANSWEAR: Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi, Victoria Beckham. De asemenea, asa cum si-au obisnuit clientii, de la reduceri nu vor lipsi brandurile proprii.
„Vom lansa si in acest an reduceri de pana la cel putin 70% pentru brandurile de top si ne vom asigura ca vom avea o oferta cat mai variata, atat din punct de vedere branduri, cat si din punct de vedere produse. Vom avea reduceri in special pe categoriile specifice pentru iarna – geci, cizme, botine, pulovere, hanorace, dar nu vom neglija nici categoriile de haine sport, sneakers, rochii, tricouri, bluze, camasi, jeans si sacouri. Iar clientii care vor plasa comenzi din aplicatia mobila vor beneficia de extra discount-uri”, transmite Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR Romania).
Al doilea Black Friday din timpul pandemiei inregistreaza schimbari in privinta comportamentului de consum, clientii orientandu-se si mai mult spre shopping online. „Odata cu aparitia restrictiilor se simte deja o crestere a traficului si vanzarilor in magazinul nostru online si ne asteptam ca acestea sa se accelereze cu ocazia Black Friday. De asemenea, ne asteptam sa avem o crestere a vanzarilor pe categoriile destinate work from home – tricouri, haine sport, papuci de casa, halate. Estimam o crestere cu 30% a vanzarilor in aceasta perioada fata de anul trecut. Bazandu-ne pe experientele trecute, valoarea bonului mediu va fi undeva la 300 lei si o comanda va contine in medie intre 1 si 2 produse”, spune Raluca Radu. ANSWEAR estimeaza o crestere a vanzarilor cu 30% YoY, de Black Friday.
Leave a reply