ANSWEAR aniverseaza 10 ani de la lansarea pe piata europeana
ANSWEAR, unul dintre cei mai mari retaileri de Fashion online multibrand din Europa Centrala si de Est (CEE), aniverseaza 10 ani de la lansare, in mai 2021. Cu ocazia implinirii a 10 ani, retailerul polonez lanseaza 3 colectii speciale, in editie limitata, marca HUGO, Guess si answear.LAB. Totodata, in perioada 6-16 mai, pe ANSWEAR.ro vor fi reduceri de 25% la 50.000 de produse, anunta magazinul online, intr-un comunicat de presa.
ANSWEAR activeaza in 7 tari din CEE: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Ucraina, Ungaria si Bulgaria. Unul dintre obiectivele viitoare este lansarea ANSWEAR in trei tari baltice (Lituania, Letonia si Estonia) si in doua tari balcanice (Grecia si Croatia), iar compania are in vedere si Rusia, si Kazahstan. In perioada urmatoare, retailerul va aloca peste 9,5 milioane € pentru consolidarea notorietatii brandului, prin extinderea gamei de marci si produse si dezvoltarea answear.LAB. In prezent, pe ANSWEAR.ro se regasesc peste 90.000 de produse, de la peste 400 marci , iar anul acesta se va atinge pragul de 500 branduri.
„Ma bucur sa anunt intrarea primului brand romanesc in portofoliul ANSWEAR – este vorba despre NISSA. De asemenea, ne propunem sa investim in continuare in website-ul ANSWEAR si aplicatia noastra mobila si in tot ceea ce tine de User Experience, pentru acestea. Vom continua sa investim in educarea publicului, dar si in diversificarea metodelor de livrare si plata pe care le punem la dispozitie clientului nostru”, transmite Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR Romania).
Retailerul online isi directioneaza din ce in ce mai mult atentia asupra ecologiei si activitatilor care vizeaza protectia mediului. Asadar, isi va extinde in mod sistematic oferta cu branduri si colectii care sustin moda sustenabila, din care vor face parte articole vestimentare si accesorii realizate din materiale naturale, reciclabile si biodegradabile.
Cateva momente importante din evolutia celor 10 ani de ANSWEAR:
- in 2012, a lansat Answear Club, unul dintre primele programe de loialitate din Fashion-ul online; la fiecare comanda, clientilor li se restituie 10% din valoarea produselor, sub forma de puncte, iar comenzile viitoare pot fi plasate utilizand punctele acumulate (aducand o reducere chiar si de 50% fata de pretul initial al produselor)
- in 2014, compania a lansat propriul brand, care a luat forma finala in toamna lui 2020, (devenind answear.LAB)
- in 2019, depozitul a fost mutat intr-o locatie noua, intr-o singura noapte; datorita faptului ca are propriul depozit, ANSWEAR poate completa eficient oferta de produse, astfel ca livrarea produselor se face rapid catre clienti
- in ianuarie 2021, ANSWEAR s-a listat la Bursa de la Varsovia (Warsaw Stock Exchange), acest moment marcand inca un prag important in evolutia retailerului online
Leave a reply