ANSWEAR, vanzari cu 60% mai mari prin e-mail marketing automatizat
ANSWEAR a inregistrat o crestere de 60% a vanzarilor generate prin e-mail marketing (echivalentul a pana la 4,5% din totalul vanzarilor), in primele 6 luni de la implementarea solutiei ExpertSender (ianuarie-iunie), anunta compania, intr-un comunicat de presa. ExpertSender este un furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru e-commerce si retail, care a intrat pe piata din Romania la inceput de 2019. Prin automatizarea proceselor de marketing, personalizarea mesajelor si contextualizarea acestora de-a lungul mai multor canale (e-mail, SMS, web), ExpertSender ajuta retailerii online sa isi creasca rata de conversie si vanzarile.
„Odata ce am decis sa schimbam focusul de la a fi un business de tip customer-acquisition, la un retailer preocupat sa isi pastreze si fidelizeze clientii, am cautat o solutie sa construim loialitate si sa crestem numarul de achizitii repetate. Solutia ExpertSender s-a potrivit cel mai bine nevoilor si tintelor noastre de afaceri”, transmite Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR Romania).
„Fiecare achizitie este importanta, insa, pentru un retailer, acei clienti care fac cumparaturi multiple sunt mai valorosi decat cei care fac achizitii unice. De aceea, fidelizarea clientilor pe termen lung este esentiala, iar comunicarea cu acestia ar trebui sa fie personalizata inca de la inceput”, completeaza Dominik Krzeslak (foto, Director Channel Partner ExpertSender). Cand numarul de tranzactii pe client se mareste, probabilitatea comenzilor repetate creste foarte mult, potrivit RJ Metric: dupa 2 achizitii consecutive facute de un client, probabilitatea ca acesta sa faca inca o achizitie creste pana la 32%, iar dupa 10 achizitii, probabilitatea comenzilor repetate ajunge la 83%.
Solutia ExpertSender a importat datele comportamentale si tranzactionale ale clientilor (obiceiuri de shopping, frecventa achizitiilor, valoarea medie a comenzii, activitatea in site, dispozitivele utilizare, soldul punctelor din programul de loialitate ANSWEAR Club), pentru a le trimite mesaje automate, la momentul potrivit si in cel mai eficient mod. Site-ul online de fashion a migrat catre ExpertSender operatiunile de marketing automatizat in toate cele 7 tari europene in care opereaza si in doar 30 de zile. Cel mai mare retailer de fashion online din Europa Centrala si de Est, ANSWEAR estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, vanzarile din automatizarea proceselor de e-mail marketing se vor dubla.
Leave a reply