ANSWEAR.ro: crestere de peste 50% YoY a vanzarilor, in Q2 2021
Odata cu relaxarea masurilor anti-COVID, pe ANSWEAR.ro s-a observat o crestere a vanzarilor online in categoriile de costume de baie, sandale, papuci de baie, rochii de zi, rochii de seara, tricouri si genti. Iar asta a insemnat ca, in lunile aprilie-iunie 2021, ANSWEAR.ro a avut vanzari mai mari cu este 50%, comparativ cu aceeasi perioada din 2020, anunta retailerul online, intr-un comunicat de presa.
„In Q3 am avut o crestere de peste 50% a vanzarilor comparativ cu 2020, pe fondul relaxarii masurilor anti-COVID, cresterii notorietatii ANSWEAR si diversificarii portofoliului de branduri si produse. Ne asteptam sa mentinem cresterea si in Q4 si tintim cel putin 30% crestere a vanzarilor comparativ cu 2020”, transmite Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR Romania).
Retailerul polonez are ca obiective si atingerea pragului de 400 de branduri in portofoliu, si expansiunea pe noi piete europene. „La nivel european, toamna va veni cu expansiune pe piata Europei de Sud-Est pentru ANSWEAR si ne pregatim sa anuntam 2 noi piete pe care ne vom extinde. La nivel local, ne dorim ca pana la final de an sa ajungem la un numar de 400 de branduri in portofoliu. Am extins gama de branduri si produse si am marit varietatea de produse atat pe segmentul premium, cat si pe categoriile de rochii si genti. (…) De asemenea, brandul propriu answear.LAB s-a dezvoltat mult in 2021 si a devenit unul dintre top 3 cele mai vandute branduri pe ANSWEAR. De la brandul propriu urmeaza noi surprize si colectii in aceasta toamna”, mai spune Raluca Radu.
In privinta brandurilor locale, ANSWEAR este in discutii cu mai multe marci pe care isi doreste sa le adauge in portofoliu astfel incat mai multe branduri romanesti de fashion sa se bucure de audienta internationala pe care ANSWEAR o pune la dispozitie prin prezenta extinsa in Europa de Sud-Est. NISSA este primul brand romanesc adaugat in portofoliu. ANSWEAR se preocupa constant de imbunatatirea website-ului si aplicatiei mobile la noile tendinte si de implementarea unor elemente noi prin care sa le ofere utilizatorilor experiente placute de shopping online in fiecare zi.
„Atat website-ul, cat si aplicatia mobila au trecut anul trecut printr-un proces de redesign si prin multiple studii de User Experience si suntem in continua imbunatatire a interfetei. Ne dorim ca un numar cat mai mare de utilizatori sa foloseasca aplicatia noastra mobila si atunci vom face tot posibilul sa oferim cat mai multe avantaje celor care o folosesc, deci vom avea promotii si campanii speciale pentru utilizatorii aplicatiei mobile, in aceasta toamna”, adauga Raluca Radu.
Leave a reply