Amazon si CeraVe au lansat un Skincare Lab interactiv, care ofera produse personalizate
Amazon si CeraVe vor sa revolutioneze comertul electronic pe nisa de Beauty, anunta bnnbreaking.com: cele doua companii au lansat un laborator online interactiv pentru ingrijirea pielii, intitulat Skincare Lab. Acesta ofera sfaturi personalizate de ingrijre si creste engagement-ul digital.
Aceasta colaborare unica costa intr-o platforma inovatoare, creata pentru a ajuta consumatorii sa gaseasca produsele potrivite tenului lor. Experienta virtuala CeraVe Skincare Lab depaseste granitele comertului online traditional si foloseste date detaliate legate de comportamentul si preferintele clientelare.
Pe un marketplace atat de plin de optiuni, cum este Amazon.com, atentia potentialilor clienti poate fi atrasa mai eficient de reclamele interactive (nu doar relevante), conform unui studiu marca Kantar si Amazon Ads. Iar sectiunea interactiva creata de gigantul online in colaborare cu brandul CeraVe mizeaza fix pe asta: crearea de conexiuni mai adanci cu publicul-tinta.
Leave a reply