Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Amazon a renuntat la 1,5 milioane de tone de ambalaje, din 2015 incoace

Asa cum am scris deja, comertul online are un impact major asupra mediului, iar industria ambalajelor creste constant, motivata de e-commerce. Iar Amazon (care e cel mai mare retailer online american) vrea sa isi reduca impactul asupra mediului, reducand numarul de amblaje pe care le trimite la gropile de gunoi. De aceea, din 2015 incoace, Amazon a scazut cu 38% greutatea ambalajelor in care trimite produsele vandute online, ceea ce inseamna ca a eliminat peste 1,5 milioane de tone de ambalaje, citim pe resource-recycling.com.

In 2021, in SUA, compania fondata de Jeff Bezos a inlocuit aproape 70% dintre plicurile care au folie cu bule la interior cu unele similare, dar reciclabile. Iar continutul reciclat din pungile de plastic folosite a crescut de la 25% la 50%. Tot anul trecut, Amazon a livrat peste 100 de milioane de colete cu ajutorul vehiculelor cu zero emisii (dube electrice sau biciclete electrice). Cifrele provin dintr-un raport despre sustenabilitate, publicat recent de gigantul online.

Eforturile companiei apropo de sustenabilitate mai includ sisteme de reciclare on-site (care transforma folia de plastic in pungi, folosind materiale 100% reciclate) si incurajarea vanzatorilor din marketplace sa trimita produsele in ambalaje eco-friendly (prin intermediul programului intitulat Frustration-Free Packaging).

Amazon isi propune sa produca 0 emisii nete de carbon in cazul a 50% dintre livrarile de comenzi, pana in 2030 (si, pana in 2040, la nivelul intregii companii), dar si sa foloseaca doar energie regenerabila, pana in 2025. Momentan, gigantul online este compania mondiala nr. 1 la capitolul achizitii de energie regenerabila, conform raportului amintit.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 2 )

  1. […] american a scazut cu 38% greutatea ambalajelor in care trimite produsele vandute online, eliminand peste 1,5 milioane de tone de ambalaje. Si isi propune sa produca 0 emisii nete de carbon in cazul a 50% dintre comenzile […]

  2. […] in lantul de fullfilment propriu, dube si camioane de livrare electrice si isi propune sa aiba 0 emisii nete de carbon, pana in 2040. Amazon are huburi de micromobilitate in 20 de orase din Europa si planuieste dublarea accestui […]

Leave a reply