Peloton vinde echipamente de fitness pe Amazon
Compania americana Peloton a batut palma cu Amazon, pentru a-si largi baza de clienti, informeaza cnbc.com. De la final de august, cel mai mare retailer online american vinde pe marketplace-ul propriu biciclete stationare si accesorii de fitness marca Peloton, care – pana acum – puteau fi cumparate doar de pe site-ul e-commerce sau din showroom-urile ale brandului.
Kevin Cornils (Chief Commercial Officer, Peloton) a transmis presei ca pe Amazon au loc deja 500.000 de cautari/luna legate de produsele companiei sale, in ciuda faptului ca gigantul online nu vindea pana acum aceste produse. Actiunile Peloton au crescut cu peste 20%, in ziua anuntului legat de acest parteneriat D2C.
Peloton a avut un succes enorm in pandemie, cand toata lumea a facut sport acasa. Apoi a intrat in atentia publicului la finalul lui 2021, dupa ce, in primul episod „And Just Like That” (sequel-ul serialului „Totul despre sex”), de pe HBO Max, Mr. Bog (Chris Noth) a murit de un atac de cord, dupa ce si-a folosit bicicleta stationara Peloton pentru a mia oara. Dupa difuzarea episodului, fanii au sarit in aer pe social media si compania a confirmat ca stia de plasarea de produs din poveste, dar nu si in ce context va fi folosit acesta. Dupa doar 3 zile, Peloton a lansat o reclama in care Chris Noth foloseste o bicicleta stationara, pentru a se mentine in forma, iar naratorul Ryan Reynolds explica beneficiile produsului pentru circulatie si plamani, incheind reclama cu replica „He’s alive” (in traducere, „E viu”).
Acest raspuns de marketing perfect calibrat a ajutat masiv actiunile companiei. In februarie 2022, fondatorul John Foley a renuntat la postul de CEO si compania a trecut printr-un plan de restructurare in valoaer de 800 de milioane $, din cauza pierderilor financiare enorme. Apoi, la mijlocul lui august 2022, Peloton a dat afara 780 de angajati, a inchis o serie de showroom-uri proprii si a crescut preturile, pentru a-si creste profiturile.
„Post-COVID, vanzarile cu amanuntul – online si in magazinele fizice – evolueaza in continuare si incercam sa intelegem asta mai bine, pentru a ne asigura ca viitorul Peloton este calibrat cum trebuie. Vrem ca oamenilor sa le fie cat mai usor sa cumpere un Peloton”, a transmis CCO-ul Kevin Cornils, pentru sursa amintita.
Leave a reply