Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Peloton vinde echipamente de fitness pe Amazon

Compania americana Peloton a batut palma cu Amazon, pentru a-si largi baza de clienti, informeaza cnbc.com. De la final de august, cel mai mare retailer online american vinde pe marketplace-ul propriu biciclete stationare si accesorii de fitness marca Peloton, care – pana acum – puteau fi cumparate doar de pe site-ul e-commerce sau din showroom-urile ale brandului.

Kevin Cornils (Chief Commercial Officer, Peloton) a transmis presei ca pe Amazon au loc deja 500.000 de cautari/luna legate de produsele companiei sale, in ciuda faptului ca gigantul online nu vindea pana acum aceste produse. Actiunile Peloton au crescut cu peste 20%, in ziua anuntului legat de acest parteneriat D2C.

Peloton a avut un succes enorm in pandemie, cand toata lumea a facut sport acasa. Apoi a intrat in atentia publicului la finalul lui 2021, dupa ce, in primul episod „And Just Like That” (sequel-ul serialului „Totul despre sex”), de pe HBO Max, Mr. Bog (Chris Noth) a murit de un atac de cord, dupa ce si-a folosit bicicleta stationara Peloton pentru a mia oara. Dupa difuzarea episodului, fanii au sarit in aer pe social media si compania a confirmat ca stia de plasarea de produs din poveste, dar nu si in ce context va fi folosit acesta. Dupa doar 3 zile, Peloton a lansat o reclama in care Chris Noth foloseste o bicicleta stationara, pentru a se mentine in forma, iar naratorul Ryan Reynolds explica beneficiile produsului pentru circulatie si plamani, incheind reclama cu replica „He’s alive” (in traducere, „E viu”).

Acest raspuns de marketing perfect calibrat a ajutat masiv actiunile companiei. In februarie 2022, fondatorul John Foley a renuntat la postul de CEO si compania a trecut printr-un plan de restructurare in valoaer de 800 de milioane $, din cauza pierderilor financiare enorme. Apoi, la mijlocul lui august 2022, Peloton a dat afara 780 de angajati, a inchis o serie de showroom-uri proprii si a crescut preturile, pentru a-si creste profiturile.

„Post-COVID, vanzarile cu amanuntul – online si in magazinele fizice – evolueaza in continuare si incercam sa intelegem asta mai bine, pentru a ne asigura ca viitorul Peloton este calibrat cum trebuie. Vrem ca oamenilor sa le fie cat mai usor sa cumpere un Peloton”, a transmis CCO-ul Kevin Cornils, pentru sursa amintita.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply