Amazon rasplateste clientii Prime care isi ridica singuri comenzile online
Amazon.com ofera clientilor care sunt abonati Prime 10 $, daca isi ridica singuri comenzile online dintr-un punct de livrare, in loc sa ceara livrarea la domiciliu, informeaza reuters.com. Gigantul e-commerce american incearca astfel sa reduca numarul si – implicit – costul livrarilor, care a crescut, pe fondul inflatiei. Amazon nu a comentat informatia.
Suma de bani a fost oferita unui numar necunoscut de abonati Amazon Prime, care au facut comenzi de 25 $ sau mai mari. Punctele de livrare de unde acestia isi puteau ridica pachetele sunt amplasate in magazine Whole Foods, Amazon Fresh sau Kohl’s. In plus, compania a inceput sa ceara o taxa de 1 $ clientilor care trimit retururile printr-un curier UPS, daca aproape de adresa lor de livrare exista un punct de pick-up/retur Amazon.
Dupa ani de zile in care Amazon a momit clientii cu livrari si retururi rapide si gratuite, gigantul online a inceput sa stranga cureaua. Compania isi regandeste strategia de livrare gratuita si pe cea de retur gratuit (avertizand clientii apropo de produsele returnate frecvent). A marit costul abonamentului anual Prime cu 20 $ (pana la suma de 139 $), a crescut pragul minim pentru livrarea gratuita a cumparaturilor alimentare si incurajeaza clientii sa ceara livrarea tuturor comenzilor in aceeasi zi a saptamanii.
Leave a reply