Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Amazon avertizeaza clientii apropo de produsele returnate frecvent

Politica de retur gratuit pentru majoritatea produselor a gigantului e-commerce Amazon este un punct important de atractie, pentru consumatori. Dar vine la pachet cu retururi dese, pe care compania incearca sa le reduca, citim pe forbes.com. Practica s-a dezvoltat mai ales in timpul pandemiei COVID-19, cand numeroase persoane comandau, de exemplu, 3-4 rochii diferite ca model si marimi, le probau acasa si pastrau doar una.

Astfel, in ultimele luni, Amazon a introdus un avertisment pe paginile produselor returnate frecvent, care atrage atentia potentialilor clienti. Eticheta „returnat frecvent” indeamna clientii sa verifice cu atentie detaliile produsului si review-urile altor cumparatori, inainte de a da comanda online.

In conditiile in care inflatia a umflat toate preturile, iar retururile sunt o problema costisitoare pentru industria e-commerce (de aceea, in ultima vreme, numerosi retaileri au inceput sa le taxeze) si afecteaza mediul inconjurator, ideea nu e deloc rea. Eforturile noului CEO Amazon (Andy Jassy) de a imbanati profitabilitatea companiei in aceasta perioada marcata de recesiune economica impune monitorizarea frecventei retururilor, ceva ce retailerii traditionali (offline) fac deja de mult timp.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 3 )

  1. […] retailerii s-au concentrat intens pe reducerea numarului de produse trimise inapoi de clienti: Amazon a introdus un avertisment („returnat frecvent”) pe paginile anumitor produse, pentru a […]

  2. […] retururilor online, la fel cum au facut recent Grupul Inditex, Uniqlo, Next si Boohoo. Iar Amazon avertizeaza mai nou clientii, apropo de produsele returnate frecvent. In State, retailerii online mari (Amazon, Walmart sau Target) nu primesc intotdeauna retururile […]

  3. […] regandeste strategia de livrare gratuita si pe cea de retur gratuit (avertizand clientii apropo de produsele returnate frecvent). A marit costul abonamentului anual Prime cu 20 $ (pana la suma de 139 $), a crescut pragul minim […]

Leave a reply